سلام .
عزیزم آدم یک بار زندگی می کنه این لحظه ها و ساعت ها و روز های عمرت دوباره تکرار نمیشه برای چی به جای لذت بردن از زندگی اینقدر خودت را اذیت می کنی ؟
اینکه گوشی شوهرت را چک می کنی جز اینکه خودت را اذیت کنه چه سودی داره؟
شما همه ی جنبه های زندگیت را ول کردی نشستی غصه می خوری اگه شوهرم خیانت کنه چکار کنم ! عزیزم تمرکزت را از شوهرت بردار. زندگی کن. به خودت برس . تفریح کن از زندگیت لذت ببر و شاد باش. اگه ضعفی توی اخلاقت یا رفتارت داری برطرف کن .وقتی بهترین باشی براش اصلا دلیلی نداره با وجود یک بچه بهت خیانت کنه .
عزیزم باید جوری باشی که شوهرت بی تو دووم نیاره . نه اینکه همش بهش القا کنی خیلی خواستنیه و همیشه منتظری بره سراغ یکی دیگه . به خاطر خودت و آرامشت دیگه گوشیش را چک نکن . توکل کن به خدا و فکرای منفی هم نکن .








علاقه مندی ها (Bookmarks)