سلام
اتفاقا برعکس شما باید با همه ارتباط داشته باشین. مسعود که تمام روز به اونها نچسبیده... نمیتونه با همه حرف بزنه.
میتونین زمانی که دوستانتون تنها و یا با همن در جمعشون حضور داشته باشین... حتی مسعود هم باشه لازم نیست با اون صحبت کنین... نمیشه چند نفر آدمو بخاطر یک نفر طرد کرد.
پویا و شاد باشین.. مسعود یه آدم عادیه که شما در ذهنتون بزرگش کردین... حتی با رفتارتون و محبت بی قاعده باعث شدین ایشون تغییر پیدا کنه... رهاش کنین و تمرکزتونو ازش بردارین.
خارج از شرکت با دوستان خوب در ارتباط باشین... اینم بگم برای دوستی به هر کسی نزدیک نشین.. معیارای داشتن یک دوست یا رفیق خوب رو برای خودتون بررسی کنین و به آدمهایی نزدیک بشین که این معیارا رو دارن... افرادی که از اونها چیزهای خوبی یاد بگیرین.
دوستان خوب فقط تو شرکت ننشستن... دوست خوب ، توی مکان خوب هست. مکان های خوب کجان؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)