به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 691

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array

    سلام
    دیدم بازارحال واحوال داغه اومدم حال واحوالی کنم وبرم.
    آویژه جان خوشحال شدم ازدیدن پستت.منم مثل طاهره جان کلی انرژی مثبت گرفتم از دیدن جملاتت.انشالله همیشه خوش وپرانرژی باشی.

    شمیم جان دخترخووب کجایی توخیلی دلم واست تنگ شده بود!ممنون که یادم کردی.راستش شرایطی پیش اومده که خودمم فعلا نمیتونم سراغ اون تاپیک برم وپست ارسال کنم.تمرکزمیخواد وحال خوب که متاسفانه این چندروز حالم خوش نیست.
    حال من به لطف خدا خوبه اما حال زندگیم نه چندان!!کتابی دردست خوندن دارم که نویسنده اش هرچندصفحه یکباریادمرگ میکنه ومن هربارکه به این جمله هاش میرسم میرم تادم مرگ وبرمیگردم!!خیلی واسه خودم عجیبه؛امااحتمالا بخاطر حال ناخوش مه!!
    یه چیزی رو متوجه شدم اینکه توی این مدت اعتمادبه نفسم خیلی بهترشده. دیگه اونقدرمنفعل نیستم.حرفهام رومیزنم،کارهای موردعلاقه ام رو جلوترازهمه کارها میزارم،بیخودی انرژی نمیزارم واسه چیزی که قرارنیست بهم انرژی بده...
    رانندگی رواز سرگرفتم.وقتی میشینم پشت رول اینقدراسترس دارم که تپش قلب خودمو احساس میکنم اما دارم ادامه اش میدم تاروزی که خوب وعالی بشم مثل قبل.

    چقدرطولانی نوشتم!
    امیدوارم همگی خوب وخوش وپرانرژی باشید ودرآستانه این ماه پربرکت درهای رحمت ومهربانی ولطف خدابیشترازگذشته به روی همگی بازبشه.
    ویرایش توسط paiize : دوشنبه 24 اردیبهشت 97 در ساعت 12:40

  2. 8 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 24 اردیبهشت 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 24 اردیبهشت 97), نیکیا (دوشنبه 24 اردیبهشت 97), آویژه (دوشنبه 24 اردیبهشت 97), بی نهایت (سه شنبه 25 اردیبهشت 97), ستاره آشنا (دوشنبه 24 اردیبهشت 97), شمیم الزهرا (دوشنبه 24 اردیبهشت 97), صبا_2009 (دوشنبه 24 اردیبهشت 97)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها

    سلام
    دیدم بازارحال واحوال داغه اومدم حال واحوالی کنم وبرم.
    آویژه جان خوشحال شدم ازدیدن پستت.منم مثل طاهره جان کلی انرژی مثبت گرفتم از دیدن جملاتت.انشالله همیشه خوش وپرانرژی باشی.

    شمیم جان دخترخووب کجایی توخیلی دلم واست تنگ شده بود!ممنون که یادم کردی.راستش شرایطی پیش اومده که خودمم فعلا نمیتونم سراغ اون تاپیک برم وپست ارسال کنم.تمرکزمیخواد وحال خوب که متاسفانه این چندروز حالم خوش نیست.
    حال من به لطف خدا خوبه اما حال زندگیم نه چندان!!کتابی دردست خوندن دارم که نویسنده اش هرچندصفحه یکباریادمرگ میکنه ومن هربارکه به این جمله هاش میرسم میرم تادم مرگ وبرمیگردم!!خیلی واسه خودم عجیبه؛امااحتمالا بخاطر حال ناخوش مه!!
    یه چیزی رو متوجه شدم اینکه توی این مدت اعتمادبه نفسم خیلی بهترشده. دیگه اونقدرمنفعل نیستم.حرفهام رومیزنم،کارهای موردعلاقه ام رو جلوترازهمه کارها میزارم،بیخودی انرژی نمیزارم واسه چیزی که قرارنیست بهم انرژی بده...
    رانندگی رواز سرگرفتم.وقتی میشینم پشت رول اینقدراسترس دارم که تپش قلب خودمو احساس میکنم اما دارم ادامه اش میدم تاروزی که خوب وعالی بشم مثل قبل.

    چقدرطولانی نوشتم!
    امیدوارم همگی خوب وخوش وپرانرژی باشید ودرآستانه این ماه پربرکت درهای رحمت ومهربانی ولطف خدابیشترازگذشته به روی همگی بازبشه.
    ممنونم پاییزه نازنین منم دلم برای شما تنگ شده بود و تو فکرم بود رابطت با همسرت چطور شد کلا خیلی به همدردی و اعضاش علاقه دارم و جویای حال بچه ها از تایپیک هاشون میشم اما متاسفانه با گوشی نمیتونم بیام و با لبتاب هم پسرم اصلا اجازه نمیده و وقتایی که خوابه هم اینقدر کار هست که دیگه به علایقم نمیرسم...
    چه کتاب جالبی داری میخونی میشه اسمش و اسم نویسندشو بگی؟
    منم اتفاقا افتادم تو فاز مرگ . دارم کتاب معاد آیت الله دستغیب رو میخونم. خیلی جالبه و واقعا تلنگر مییزنه
    انشا االله حالت سریعا خوب بشه و دوباره شاد و با انگیزه و با انرژی بشی.
    نمیدونم چرا رانندگی رو کنار گذاشته بودی و دوباره از سر گرفتی اما منم تجربه مشابه داشتم.
    تصادف خیلی بدی کردم و ازون موقع رانندگی نکردم و حتی ماشینمو فروختم. اما شاید چند ماه فقط طول کشید دوباره شروع کردم اوایل با همسرم فقط میشستم و تنهایی میترسیدم مخصوصا وقتی از محل
    تصادفم رد میشدم اما خداروشکر خیلی زود همه چیز خوب شد و شدم همون شمیم الزهرا بی کله قبلی

    التماس دعا در روزهای پایانی ماه شعبان...

  4. 3 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 25 اردیبهشت 97), بی نهایت (سه شنبه 25 اردیبهشت 97), طاهره (چهارشنبه 26 اردیبهشت 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.