سلاااااااااااااام به روی ماه آویژه عزیز
خووبی؟ وقتی پستت رو دیدم کلی ذوق کردم. اتفاقا چند روز پیش داشتم به بی دل فکر می کردم و به تو و به آنی و به شاد و به سورنا و به ...
زمان زیادی گذشته و خیلی ها نیستند اما امیدوارم شرایطی که هر کدوم از ما امروز داریم بسیار جلوتر و بهتر از روزهای گذشته باشه و حداقل اینکه راضی باشیم از چیزی که الان هستیم. احساس می کنم موجودیت این تالار ده ساله ، یه جورایی عمیقا با شادیها و غمهای مراجعینش پیوند خورده و به طور عجیبی در خاطره ها می مونه و حتی اگر برای سالیانی هم ازش دور باشی باز دلت میخواد بدونی آدمهایی که با یک نام مجازی اما با غصه ها و همدردیها دست هم رو می گرفتند و دل به دل هم میدادند و با هم گریه می کردند و با هم می خندیدند الان کجان؟چطورن؟ چه می کنن؟ و آیا حالشون خوبه؟
به هر حال احساسی که از دیدن پستت به من دست داد فوق العاده بود .. ممنونم به خاطر این احساس خوب.
دوستت دارم.













علاقه مندی ها (Bookmarks)