راستش چند نکته هست اولا اینکه چه خوب که اینقدر با شما صادق بوده و این حرفارو زده چون اگر واقعیتو نمی گفت شاید شما اصلا متوجه نمیشدید پس روراست با شما بوده و گرنه می تونست اینارو نگه دوما خوب واقعا چرا چنین کاری رو اونم با ادمایی که تنها یکبار اونا رو دیده انجام داده این برای من اصلا منطقی نیست و جای سوال هر ادمی گذشته ای داره و خوب در کنارش اشتباهاتی باید با خودتون خلوت کنین و ببینین حالا که از گذشته اون خبر دارید می تونید از اون گذشتتش بگذرید یا نه اگر می تونید که دیگه نباید با افکار بد روحیه تون رو ازار بدید و اگر نمی تونید خوب رهاش کنید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)