سلام
استفاده از بعضی قسمتهای سایت هزینه داره. بالای صفحه قسمت اشتراک را ببینید.
شاید پدرتون دلایلی دارند که اجازه نمی دن شما از عموتون شکایت کنید.
بهتره بهشون اعتماد کنید.
این روزها بازار کار خیلی خرابه. جوانهای زیادی دنبال کار می گردند.
ناامید نشید. تلاش کنید انشالله که کار خوبی پیدا می کنید.
در ضمن شما که هم پدرتون و هم عموتون تونستن کارخونه ای را راه بندازن و به سودآوری برسونن، احتمالا شما هم تواناییش را داشته باشید.
ذهنتون را از گذشته رها کنید. به خودتون و تواناییهاتون تکیه کنید. شاید شما کارآفرین و شروع کننده شدید و تعدادی جوان بیکار را هم استخدام کردید. امیدوار باشید.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)