آقا علیرضا
در درجه ی اول ما برای خودمون زندگی میکنیم و بعد بخاطر دیگران.
همین ورزش رو باید ادامه میدادین. ورزش هم برای جسمه و هم برای روان. چرا نباید روحیه داشته باشین... همه ی دلایلو بریزین دور بخاطر سرگرمی برین. باور کنین ۹۰ درصد آقایون برای استایل ورزش میکنن.
دوست پیدا نمیشه خب نشه.. واقعا اهمیتی نداره. اصل اول به آرامش رسیدن در محیط خانس. بغیر از مادر با سایر اعضای خانواده ارتباط خودتون رو قویتر کنین.
برای سرگرم شدن علایق خودتون رو شناسایی کنین و دنبالش برین.
وقتی دختری رو میپسندین مادر رو در جریان بذارین و اجازه بدین ایشون ارتباط بگیرن.
بلوغ فکری در هر ازدواجی حرف اول رو میزنه... شما باید به دختری فکر کنین که مناسب زندگی کردن باشه... کسی که طرز فکرش عالی باشه.
وقتی عشق باشه و اون بشما قلب بده و شما به اون اما دو ماه دیگر کات کنین بی فایدس یا اینکه بعد ازدواج به درگیری کشیده بشین.
سر کار همه خوشتیپن این دیگه سلیقه شماس، خوش استایلن این روحیه ورزش کردنتونه.
بهتون توهین میکنن چون مشکل از اوناس نه شما/ حتما موفقین ، حتما چیزی بیشتر دارین که نمیتونن بپای شما برسن پس بهترین راه تمسخر و توهینه. بی ادبی دیگران رو با خوبی و بدی ظاهری یا عدم ارتباط نسنجین.
کسی که عاشق پول و ظاهر میشه از همون در هم خارج میشه. چون همیشه یکی خوشگلتر و پولدارتر حتما هست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)