به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 خرداد 99 [ 18:46]
    تاریخ عضویت
    1397-2-08
    نوشته ها
    137
    امتیاز
    2,714
    سطح
    31
    Points: 2,714, Level: 31
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 130 در 77 پست

    Rep Power
    28
    Array
    سلام،
    29 سالم هست انگار همه حرفای من زدین، بقول خودت جواب دوست دارم ها مرسی بود...
    من سعی دارم کمکت کنم پس توضییح بده شاغلی ؟ سعی داری شاغل بشی یا نه؟ و اینکه در حال حاظر چطور میتونی یه مدتی تلاشت بیشتر کنی بدون اینکه این قضیه نادیده بگیری؟
    اگه بتونی 1-2 سال بری سرکار و تلاشت بیشتر کنی بنظرم با پول بتونی یکارایی با فکر صحیح بکنی
    اگه شرایط باشه ازدواج کنی یعنی مسکن و... تامین باشه.
    اگه تامین نبود فدای سرت ازدواج نکن بدون پول ولی با همین سرکار رفتنت عملا چند اتفاق می افته یکیش این هست حداقل دیگه کمتر خونه هستی و دومیش این هست با پولت میتونی با جنس مخالف یا همجنس خودت ارتباط بهتر تری بگیری...
    متاسفانه من خیلی از ظاهرم اسیب خوردم تو زندگی و از ابتدا هم میدونستم مشکل چیه از کجاست و برای چیه...
    متاسفانه من هم تو جبری که شما توش دست و پا میزنی زدم و اسیب های خیلی شدیدی خوردم
    الان تنها کاری که از من ساخته هست این هست یا خودکشی کنم یا فشار رو بیارم به خودم
    خودکشی هم حل کردن مساله و راه حل نیست ،
    من میگم بخاطر هدف مادرت عشق مادرت و عشق معجزه ایی که از مادر به فرزند میرسه پاشو واستا رو پاهات با سلامتی جسمی که داری تلاشت بکن بری سرکار و درامد کسب کنی به عشق مادرت سعی کنی حداقل به هدف هایی برسی
    متاسفانه هرچقدر سعی کنی بگی ظاهر من خوبه یا انشالا دختر بدی جواب دوست دارمش مرسی نیست بدتر میشه وضعیت و افسرده تر میشی...
    این روزا دخترا براشون پول و ظاهر طرف بقدری مهم هست که نگو و نپرس حالا شما هم حساسی 2-3 تا جواب رد بشنوی شوک میشی و بدتر میشه حالت
    من برادرانه میگم به توصیه که کردم عمل کن

  2. کاربر روبرو از پست مفید Telegramid_TrueMotion تشکرکرده است .

    Alireza8902 (چهارشنبه 19 اردیبهشت 97)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 اردیبهشت 97 [ 18:43]
    تاریخ عضویت
    1397-2-19
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    35
    سطح
    1
    Points: 35, Level: 1
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    2
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Telegramid_TrueMotion نمایش پست ها
    سلام،
    29 سالم هست انگار همه حرفای من زدین، بقول خودت جواب دوست دارم ها مرسی بود...
    من سعی دارم کمکت کنم پس توضییح بده شاغلی ؟ سعی داری شاغل بشی یا نه؟ و اینکه در حال حاظر چطور میتونی یه مدتی تلاشت بیشتر کنی بدون اینکه این قضیه نادیده بگیری؟
    اگه بتونی 1-2 سال بری سرکار و تلاشت بیشتر کنی بنظرم با پول بتونی یکارایی با فکر صحیح بکنی
    اگه شرایط باشه ازدواج کنی یعنی مسکن و... تامین باشه.
    اگه تامین نبود فدای سرت ازدواج نکن بدون پول ولی با همین سرکار رفتنت عملا چند اتفاق می افته یکیش این هست حداقل دیگه کمتر خونه هستی و دومیش این هست با پولت میتونی با جنس مخالف یا همجنس خودت ارتباط بهتر تری بگیری...
    متاسفانه من خیلی از ظاهرم اسیب خوردم تو زندگی و از ابتدا هم میدونستم مشکل چیه از کجاست و برای چیه...
    متاسفانه من هم تو جبری که شما توش دست و پا میزنی زدم و اسیب های خیلی شدیدی خوردم
    الان تنها کاری که از من ساخته هست این هست یا خودکشی کنم یا فشار رو بیارم به خودم
    خودکشی هم حل کردن مساله و راه حل نیست ،
    من میگم بخاطر هدف مادرت عشق مادرت و عشق معجزه ایی که از مادر به فرزند میرسه پاشو واستا رو پاهات با سلامتی جسمی که داری تلاشت بکن بری سرکار و درامد کسب کنی به عشق مادرت سعی کنی حداقل به هدف هایی برسی
    متاسفانه هرچقدر سعی کنی بگی ظاهر من خوبه یا انشالا دختر بدی جواب دوست دارمش مرسی نیست بدتر میشه وضعیت و افسرده تر میشی...
    این روزا دخترا براشون پول و ظاهر طرف بقدری مهم هست که نگو و نپرس حالا شما هم حساسی 2-3 تا جواب رد بشنوی شوک میشی و بدتر میشه حالت
    من برادرانه میگم به توصیه که کردم عمل کن
    سلام دوست عزیز ممنون که تاپیک بنده رو خوندید

    بنده حدود یک سال هست شاغل هستم ، شغلم به شکلی هست که هر روز با تعداد زیادی مشتری در ارتباط هستم ، ولی برای ادمی مثل من اگه ماهی ۱۰ میلیون هم حقوق داشته باشه فایده ای نداره وقتی نتونی استفاده کنی ، تعطیات اخر هفته بدترین ساعات منه ، عین مرده می افتم تو خونه ،
    محیط کار اصلا خوبی ندارم ، چون اصلا انگیزه ای برای کار ندارم و اینکه تو محیط کار هم اذیت میشم ، به طور مثال یه همکار خوشتیپ دارم که همه فقط بخاطر ظاهرش واسش دست و پا میشکونن ، ولی همونا به من بی دلیل توهین میکنن ،
    از ازدواج خیلی میترسم ، چون اگه کسی هم پیدا بشه و حاظر باشه باهام زندگی کنه میترسم که اون هم بعدا ولم کنه بره ،

    واقعا بالاجبار زندگی میکنم ، چیز زیادی نخواستم از زندگی اینکه بتونم وقت زندگیمو بگذرونم .

    ان شالله خدا از عمر من بگیره به مادرم بده


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.