سلام
راستش همه تاپیک رو نخوندم
ولی به هرحال بهترین کار اینه که برید مشاوره و ببینید نتیجه چی میشه
و به نظر من خیلی صبورانه مساله رو دنبال کنید و خودتون رو به هیچ عنوان ذوق زده نشون ندید
در جریان مشاور رفتن و ... حمایتهایی رو از خانمتون انجام بدید مثلا با ماشین برید دنبالش با ماشین برسونیدش حتی اگر خودتون هم ماشین ندارید با یه تاکسی برید دنبالش و موارد اینچنینی رو رعایت کنید
حس مورد حمایت قرار گرفتن خیلی شیرین هست برای خانمها
ولی در رابطه با این تصمیمش خیلی عادی برخورد کنید نه مثل آدمی که سر از پا نمی شناسه
و اینکه چی تو ذهنش هست رو هم فعلا بهش فکر نکنید
بذارید بیاد تا ببینید چی تو ذهنشه و اینکه ادامه این موضوع فایده داره یا نه
ضمنا فکر کنم تاپیکتون طولانی شده و باید تاپیک جدیدی باز کنید
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)