سلام نمی دونم شما یا امثال شما عزیزان وقتی کسی می نویسه ظاهرم خوب نیست چرا باید بیاین اصرار کنین فلانی ظاهرت شاید خیلی خوبه خودت خبر نداری
خب اگه اینطور بود که این اتفاقات نمی افتاد و کسی هم بیکار نبود تایپیک بزنه.
بابت پیام گرم و صمیمانه خودت ممنونم دوست عزیز.
اینکه میگی زندگی پوچ نیست و...
چرا عزیزم زندگی پوچ هست
تمرکز من رو دختری هست شاغل باشه و خوشگل باشه
دختر شاغل و خوشگل تمرکزش رو پسر خوش تیپ و بهتر از خودش هست
و این قضیه ادامه دار هست
می فرمایی رو سایر گزینه ها هم فکر کنم
من حتی رو مطلقه خوشگل و شاغل هم فکر می کنم ولی نمی تونم دختری بگیرم ظاهرش خوب نباشه یا شاغل نباشه
چون براحتی اب خوردن زندگی سرد میشه برام و ممکنه اون فرد اذیت بشه از بودن با من