نقل قول نوشته اصلی توسط sahar.66 نمایش پست ها
سلام صبای عزیزخوش آمدی

چون مسئله ی اعتیاد رو بیان کردین و این اتفاق پیرو یکسری ناراحتی ها و فشارهای روانی بوده... بنظر من اگر ادامه پیدا کنه نتها برای مادری جوان مثل شما شایسته نیست بلکه باعث میشه بیش از پیش رنج بکشین و بقول خودتون سکوت کنین ... پس این مشکل مسئله رو بدتر کرده.

بهتر هست توضیح بدین گرایش به مواد استارتش از کجا و توسط چه کسی یا کسانی بود؟( مثلا دوستان، همکاران و ..) یکمقدار در این خصوص صحبت کنیم تا برسیم به مهارت های مختلف برای مقابله با رفتارها و گفتارها.

من احساس کردم این مورد رو اول بیاریم بهتره بخاطر دختر کوچکتون و البته زندگی مشترکتون ..، چون خیلی از موارد بالا براحتی با فراگیری یکسری مهارت قابل حل هست و در زندگی مشترکتونم موضوع بزرگ و مهمی پیدا نکردم.


متشکر از پاسخگوییتون...خب پدرم اعتیاد دارن و مادرم هم گهگاهی سالی سه چهاربار مصرف میکردن مثلا اگر شب پدرم خونه نبود مادرم میگفت بیا یکم حرف بزنیم و مواد مصرف کنیم منظورم مواد سنتی هست...اینم بگم پدر مادرم هردو تحصیل کرده و شاغل هستن متاسفانه در شهری که من درش هستم مواد سنتی عادی هست و در هر خانه ای پیدا میشه...اویل از مواد پدرم برمیداشتم بدون اینکه متوجه بشن بعدش که مصرفم زیاد شد خودم تهیه میکردم
ببخشید نمیدونم کجا گفتم دختر دارم ...دختر نیست پسر هستش