سلام سحر جان
چقدر حرفات ارومم میکنه و چقدر مصمم و ارامش بهم میده
انگار نیاز دارم کسی مدام از این حرفا تو گوشم بزنه
خودمم میدونم با این شخص اینده ای ندارم اما باورت نمیشه انقدر وابستشم متاسفانه که فک میکنم شاید همین حرفاشم از رد عصبانیت بوده بعد دوباره بخودم میگم خاک تو سرت کنن ارزشت اینه؟اینکه با یه همچین ادمی زندگی کنی؟حتی مشاوره گفت جدا از اعتیادش اخلاقاش ذاتی هستن و بااعتیاد تشدید پیدا کردن این حرفارو هم تو دوران ترکش بهم زد که مصرفی هم نداشت
این آدم بدرد من نمیخوره درسته ولی چرا اخه چرا من انقدر وابستشم چرا خاطرات و عکس و فیلم ها انقدر اذیتم میکنه؟سحر جون شما هم جنسمی درکم میکنی مطمئنم.من هنوز فیلم و عکس عروسیمم نگرفته بودم فقط میگم خدایا خودت جوابشو بده و بخودت سپردمش حتی دلم نمیاد نفرینش کنم
چقدر یه ادم میتونه پست و کثیف باشه که خوب لذت هاش رو با کسی ببره و وقتی که هیچی نداره رو کنه بگه میام از اولین شب و فلان میگم
خدا کمکم کنه فقط بتونم محکم وایسم و تمومش کنم
با احساسم بازی میکنه مثلا الان خبری ازش نیست یهو یخبری ازش میشه بعد حرفای قشنگ و عاشقانه میزنه که دلم رو بلرزونه قشنگ و کاملااااااا منو میشناسه من ۲۹این ماه تولدمه به من میگه بیا بریم تو هتل مشهد واست تولد میگیرم رمانتیک باشه قرض میکنم فقط برگرد اخه مگه یه ادم چند رو داره؟؟؟وقتی راااحت تهمت میزنه بهم و راحت میگه از مادرت خوشم نمیاد برادرت میزنه پدرتم بگو ساقیشو عوض کنه
دلم خیلی گرفته و شکستس از نظر نالی خیلی تحت فشارم پدرم یه هزاری کف دستم نمیزاره فقط خواهرم که شاغله ماهی۱۰۰به من میده بنظرت کافیه؟؟هرجا هم میرم واسه کار حتی به فروشندگی راضی شدم نمیشه خیلی جاها هم فرم پر کردم.کمبود همه چی دارم .....ای خدا کمکم کن نجاتم بده
دلم میخواد برم باشگاه.کلاس نرم افزار مرتبط با رشتم.به خودم مستقل باشم ولی نمیشششششه .بابامم میخواد بهم فشار بیاره برگردم ازش متنفرررر شدم من یه دخار بزرگم ولی پول درست حسابی تو کیفم نیست اونجا که بودم حتی همسرم بااینکه بیکار بود کمترین موجودی کارتم ۳۰۰بود یا میرفتم جایی انقدر احساس مسئولیت داشت کمترین مقدار ۲۰۰تومن کیفم میذاشت میگفت جلو کسی هیچوقت کم نیار چون زن منی
خیلی گرفتارم اینجا از هر نظری اوووج خوشیم هفته ای یکبار رفتن پیش خواهرمه که جدا شده خیلی اونجا راحتم اونم دوتا دختر داره کلی باهام حرف میزنه میخندونتم یا بیرون میبرتم و سعی میکنه خیلییی بهم خوش بگذره وقتی میخوام دوباره برگردم اینجا انگار عزا میگیرم
بابامم هی میگه پشیمون میشی از طلاقت تف کن تو روم اگه نشدی میبازی بدطور هم میبازی میشی مطلقه میشی انگشت نما میشی گوشت قربونی و.....








علاقه مندی ها (Bookmarks)