روناک جان
با دوری از همسرت داری آینده خودتو میخری.
یه وقت نذاری دلتنگی باعث بشه بهش برگردی. ایشون امتحان خودشو پس داده. اگر دنبال یک عمر غم و غصه هستی بسم الله همین امشب هم میتونی برگردی، اما اگر دنبال آرامشو و خوشبختی هستی با این فرد بهش نمیرسی.
نه آینده مالی، نه عاطفی، نه فرزندی ... بمراتب از امروز مادرت سخت تر.
من قبلا برات نوشتم اون درد اعتیاد و اراده ی سوخته خودش رو میکشه و تو درد وابستگی.
سال دیگر به امروزت میخندی به شرط اینکه سرگرم و موفق باشی. راه برای زندگی خوب هموار هست . تأهلی که اینشکلی باشه بیفایدس، تو باید چند سالی رشد کنی تا به ضعف های خودت غلبه کنی، اونوقت با یک فرد که ارزش خودش رو اثبات میکنه تحت نظر مشاوره ازدواج کنی.
من هیچوقت دوست ندارم کسی رو به طلاق سوق بدم اما متأسفانه گاهی هیچ راهی به خوشبختی با یک نفر ختم نمیشه.
روزی من فهمیدم ادامه با همسرت اشتباه هست که ایشون برگشت بهتون گفت ؛
یعنی تمام محبت شما رو مثل یک مرد غریبه نه شوهر پاسخ داد.










علاقه مندی ها (Bookmarks)