این دل اگر کم است بگو سر بیاورم
یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم
خیلی خلاصه عرض کنم " دوست دارمت"
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم
تشکرشده 1,077 در 458 پست
این دل اگر کم است بگو سر بیاورم
یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم
خیلی خلاصه عرض کنم " دوست دارمت"
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ
مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ
وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ
وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ
وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد
miss seven (چهارشنبه 09 خرداد 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97), شمیم الزهرا (یکشنبه 03 تیر 97)
تشکرشده 1,077 در 458 پست
آقا جان سلام
میلادتون پیشاپیش مبارک
ما برای میلاد هر شخصی واسش جشن میگیریم و هدیه میبریم..
اما میلاد شما عزیزان که میشه تازه میایم و هدیه میخوایم.
این از بزرگی و مهربانی شماست و مرتبه ای که خداوند متعال بهتون داده.
من را تو آرامم کنی، ای راحتِ روح و دلم...
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ
مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ
وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ
وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ
وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد
miss seven (چهارشنبه 09 خرداد 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97), شمیم الزهرا (یکشنبه 03 تیر 97)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
کجایند آن دردانگان که راه هدایتند ،،یکی پس از دیگر
کجایند ایشان که خورشید تابانند ،،
کجاست آن وجه رب العالمین که اولیای حق تنها به او ذات حق را دریافتند ،،
کجاست آنکه پیوند میان زمین و آسمان هست
به امید ظهورش.![]()
ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 11 اردیبهشت 97 در ساعت 22:45
Glut.tiny (یکشنبه 23 اردیبهشت 97), miss seven (چهارشنبه 09 خرداد 97), sahar.66 (چهارشنبه 12 اردیبهشت 97), فرشته مهربان (چهارشنبه 12 اردیبهشت 97), الهه زیبایی ها (یکشنبه 16 اردیبهشت 97), شمیم الزهرا (یکشنبه 03 تیر 97)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
با سلام
امیدوارم حال همدردی ها خوب باشه
دلم تنگ شده بود برای اواتارم
اعیاد بر همگی مبارک باشه
بیایید تو این روزهای قشنگ به جز شربت و شیرینی و شادباش و مولودی خونی تصمیم های مهمی گیریم
بیایید با هم قرار بداریم
به خاطر دل امام زمانمون
تمرین انسانیت کنیم
ی کار خوب و انجام بدیم یا از انجام ی کار بد منصرف شیم
تو روزمره های زندگی فکر کنیم ببینیم اگه امام زمان حاضر بودن ا لان چه رفتاری داشتیم یا چه تصمیمی میگرفتیم
بیایید زندگی واقعی رو یاد بگیریم
تا سهممون از شیعه بودن فقط ی ادعای بی تمر نباشه
التماس دعا
miss seven (چهارشنبه 09 خرداد 97), sahar.66 (جمعه 14 اردیبهشت 97), باغبان (دوشنبه 17 اردیبهشت 97)
تشکرشده 1,077 در 458 پست
الهه جان، بهترین نکته رو فرمودین
خواننده محترم میدونین بهترین کار برای خوشحالی امام زمان چیه؟
اینکه در همین شبکه های اجتماعی درخواست دنبال کننده های متأهل رو رد کنین. با این کار به افراد نشون بدیم حریم خصوصی برای خودشون داشته باشن و این کارها چقدر در زندگی های مشترک تأثیر داره بماند.
اینکه مردم روابط عاطفی در حریم شخصیشونو رو وارد اینترنت نکنن و باعث بی اخلاقی و فساد در بین افراد مجرد نشن.
اینکه لازم نیست با لباسهای نامناسب برای چند لایک از بعضی افراد معلوم الحال اقدام به انتشار فیلم و عکس کنن.
ترویج مطالب کذب ، کلاهبرداری های مالی، عاطفی و ... هم جای خود دارد.
وقتی این ها کاهش پیدا کنن جامعه ی سالم تری خواهیم داشت... حالا ببینیم آیا جامعه ی سالم نفعش بما میرسه یا فکر کردیم داریم برای اماممون اینکار رو میکنیم؟ ( در حقیقت هر آنچه بما توصیه میشه برای صلاح زندگی خودمونه)
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ
مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ
وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ
وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ
وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد
ویرایش توسط sahar.66 : جمعه 14 اردیبهشت 97 در ساعت 09:59
miss seven (چهارشنبه 09 خرداد 97), الهه زیبایی ها (یکشنبه 16 اردیبهشت 97), باغبان (دوشنبه 17 اردیبهشت 97)
تشکرشده 1,077 در 458 پست
سلام آقا ... تقدیم بشما
miss seven (چهارشنبه 09 خرداد 97), mohamad.reza164 (سه شنبه 29 خرداد 97), باغبان (چهارشنبه 26 اردیبهشت 97)
miss seven (چهارشنبه 09 خرداد 97), mohamad.reza164 (سه شنبه 29 خرداد 97), sahar.66 (جمعه 18 خرداد 97)
تشکرشده 1,077 در 458 پست
miss seven (سه شنبه 29 خرداد 97), mohamad.reza164 (سه شنبه 29 خرداد 97)
تشکرشده 2,595 در 691 پست
سلام
سلام به شما ای مولا مهربان
سلام به شما ای غایب همیشه حاضر
سلام ما از این زمین غبار گرفته، زمین غرق در تکنیک و هوا و زور و پول و نفرت و حسادت و غیبت و دروغ و .... به تو ای امام حاضر.
نیک میدانیم که در سوادی وجودت برای یکایک ما انسان ها غصه دار و دل نگرانی.
و باز هم میدانیم که اسباب خوشحالی تو را نمی توانیم مهیا کنیم. چون غرق و گرفتار شده ایم. گرفتار اسباب و علل زندگی. زندگی که آن بزرگ مردان تاریخ به عنوان "هیچی" نام میبرند. درست
است آقای من، در این استخر هیچی غرق شده ایم. هم اینک باید ندایی سر بدهیم و بگوییم هل من ناصر و ینصرنی؟ این ما هستیم که سخت نیاز به کمک داریم. ولی باز هم برای جلو زندن و
پیشی گرفتن از غرق شده دیگری و برای انداختن مدال قهرمانی تظاهر و ریا فریادی بلند تر سر میدهیم و ندا میدهیم الهم اجعلنی من انصاره و اعوانه!
حال ما که خود محتاج نجات و لطف پروردگاریم، می خواهیم کمک کارت شویم.
m.reza91 (سه شنبه 29 خرداد 97), miss seven (سه شنبه 29 خرداد 97), شمیم الزهرا (یکشنبه 03 تیر 97)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام آقا جانم
دلم براتون تنگ شده![]()
mohamad.reza164 (دوشنبه 11 تیر 97), گیسو کمند (جمعه 23 شهریور 97), سرشار (دوشنبه 09 مهر 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)