
نوشته اصلی توسط
روناک محمدی
سلام مجدد به همگی
فکور جان و یه دوست گرامی
من هیج برگه ای پیشش امضا نکردم و هیچ وجه و ضمانت و هیییچی از من دریافت نکرده و اصلا چنین ادمی نیست این شخص رو خانوادگی میشناسیمش و سابقه خیلی خوبی داره اونم مارو کاملا میشناسه اما خب درسته اعتیاد پدرم و...نمیدونه اما بارها گفته بود توی اکثر طلاق هایی که انجام دادم فقط چند درصد کمی بوده که خانم مقصر نبوده و اکثرا خیانت بوده و بالا کشیدن اموال مرد و....میگفت خانما رو دارم میبینم دخترای این دوره و توقعات بالاشون و زندگی شمارو با اون شخص معتاد که چقدر صبوری کردی با سن کم و سنجیده عمل کردی و همین الانشم انقدر پایبندی و معتقد منو جذب کرد و تحت تاثیر قرار داد من خیلیا بودن که مشکل شمارو داشتن و پیشم مراجعه کردن ولی شما واقعا هم خودت هم شخصیت خواهرات و خانوادت و جایگاهت پیشم خیلی بالاست این حرف خیلی وقت پیشه الان که دیگه هیچی نمیگه و میگه صبر میکنم تا بعد جداییتون با خانوادتون مطرح میکنم و....من نمیدونم چند درصد درسته چند درصد اشتباه ولی من دیگه به کسی دل نمیبندم و وارد رابطه عاطفی این مدلی نمیشم خیلی احتیاط میکنم ضربه نخورم
روناک جان سلام
در رابطه با همسرت که بعید می دونم بتونه حالا حالاها تغییر خاصی بکنه
در رابطه با این آقا
حرفهاش که بیشتر به تملق شبیهه
اینکه توی بیشتر طلاقها زنها خیانت کردن و پول مردو بالا کشیدن ولی تو فرق داری
یه نوع تعریف برای خام کردن طرف مقابل
خودت تاپیکهای این تالارو بخون
چند درصدش زنها خیانت کردن و مال مردو بالا کشیدن
چند درصدش مرد مقصره؟
اینجا هم یک مقطع از جامعه است
اگر میخواد کمکت کنه اشکال نداره
فقط اصلا بهش پا نده از این حرفها بزنه که من ازت خوشم میاد و ...
زیادم باور نکن که اون خانمه خواهرش بوده باشه
حتی اگر بوده باشه هم باز خودتو نده دست احساسات
اگر طلاق گرفتی
اگر اومد رسما خواستگاری رسما روش فکر می کنی
ولی این مدل ابراز علاقه ها برای یه زن بی پناه و کسی که ضربه خورده از زندگی و دنبال یه حامی هست زیاد معقول و بی منظور به نظر نمیاد
یه وقت دیدی یه چند وقت دیگه ازت درخواست صحبت های پیاپی پیرامون طلاق رو کرد و باز هم همون صحبتهای متملقانه وقتی احساست رو درگیر کرد دیگه هر پیشنهادی از جانب ایشون برات معقول به نظر میاد
و لو اینکه یه تفریح کوتاه مدت باشی براش و بعدش بره سراغ موردهای بعدی
خیلی در برابرش محکم باش
حتی اگر واقعا آدم پاکی هم باشه از محکم بودن شما اتفاقا خوشش میاد
بگو من فعلا در پروسه طلاق هستم و اصلا نمیخوام راجع به چیزی فکر یا صحبت کنم
بیش از حد هم نخواد باهات صحبت کنه حتی راجع به کارهای طلاقت
کمترین صحبت ممکن رو انجام بده و کاملا رسمی و جدی
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)