بله هر رفتاری در نتیجه ی اتفاقات گذشته هست. یعنی ریشش رو باید در گذشته پیدا و اصلاح کرد.
اعتماد مادرتون از دست رفته و نمیتونه به این فکر کنه با شرایط اقتصادی امروز شما یک دختر رو خوشبخت کنین.
کاری رو که پدر نتونست انجامش بده شما انجام بدین ولی به اسم بابا.
برای مادر هدیه بخرین و دین دست بابا بهش بده، نه در یک فضای سرد... بلکه با هم شام برن بیرون و بابا هدیه رو بده.
شرایط سفر رو براشون مهیا کنین (سفر دو نفره والدین) و اینو بدین پدر بهش برسونه.. یعنی به اسم بابا تمومش کنین.
هر چقدر مادر روابطش با پدر خوب بشه .. برای شما و ازدواجتون آسانتر خواهند گرفت و اون خوشی های سرکوب شده کم کم از وجودشون پاک خواهد شد.
اکثر مردم روی احساسات تصمیم میگیرن تا روی منطق. مخصوصا گروههای حساس.
(سینما، پارک، خرید ... یکمدار هزینشو متقبل بشین و بذارین با هم برن. جوری به پدر القا نشه که نتونسته و فلان.. بلکه بگین این برای تشکر از شما و مادره ولی اسم منو نیارین و از جانب خودتون بیان کنین بهتره)









علاقه مندی ها (Bookmarks)