سلام
ظاهرا ساده گی شما تمومی نداره. من که باور نمی کنم خواهر کسی همینجوری گوشی رو برداره و بگه برادرم شما رو دوست داره، مشتاق دیدار. اون هم به زن شوهر دار. یعنی منتظر بوده شما چی بگید؟ بگید بفرمائید منزل آشنا بشیم؟ (فقط وقتی بیائید که شوهرم منزل نباشه!).
به این آدم هم اعتماد نباید کرد. شما شوهر دارید و اظهار علاقه به زن شوهردار معادل کلمه ای زشتی داره که نمی خوام ذکر کنم.
* به صلح تونه کارتون رو از مسیر دیگه ای پیش ببرید. شما اگر خیلی به کمک های این آقا احتیاج دارید
اولا هیچ نوع ارتباطی حتی کلامی باهاشون نداشته باشید که بعدا برای خودتون دردسر بشه.
دوما نه رد کنید و نه بپذیرید. مودب ولی قاطع برخورد کنید. اصلا فکر کرده اید که نظر دیگران و مخصوصا مردی که بخواد زنی رو بگیره چیه وقتی ببینه خانم هنوز شوهر داره و به جای تودهن نامحرم زدن، اجازه میده بهش ابراز علاقه بشه یا ساده برگزار می کنه؟
* همانطور که آقای فکور گفتند موقعیت ازدواج برای آقایان و بخصوص برای افرادی نظیر ایشون کم نیست. قحطی دختر دوشیزه خوشگل خوب و نجیب هم نیست. برای چی باید با زنی که قبلا شوهر داشته ازدواج کنه؟ اینقدر ساده نباشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)