سلام
آقای تهرانی
دخترانی که انتخاب میکنین بر اساس چه معیارهایی هستن؟
آیا هیچ وقت نظر مادرتون رو خواستین؟
آیا تابحال بوده مادر برای شما دختری رو پسند کنن و نشونتون بدن؟
پدر چه نظری داشتن؟ ایشون بنظر میاد دخالتی ندارن
تشکرشده 1,077 در 458 پست
سلام
آقای تهرانی
دخترانی که انتخاب میکنین بر اساس چه معیارهایی هستن؟
آیا هیچ وقت نظر مادرتون رو خواستین؟
آیا تابحال بوده مادر برای شما دختری رو پسند کنن و نشونتون بدن؟
پدر چه نظری داشتن؟ ایشون بنظر میاد دخالتی ندارن
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ
مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ
وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ
وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ
وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد
miss seven (شنبه 08 اردیبهشت 97), میس بیوتی (یکشنبه 09 اردیبهشت 97), تهرانی 1 (شنبه 08 اردیبهشت 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)