به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 54 از 70 نخستنخست ... 4142434444546474849505152535455565758596061626364 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 531 تا 540 , از مجموع 691
  1. #531
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام خانومممم خانوومااا

    فرشته ی عزیزم

    سال نو بر شما هم مبارک

    ان شاءالله بحق وجود کوچولوتون زندگیتون بسیار پر خیر و برکت باشه و زندگی سراسر خوشبختی داشته باشین دوست عزیزم.
    خدا شما و خانواده ی عزیزتون را در پناه خودش حفظ کنه و کانون خانه تون همیشه گرم باشه


    و اما کمی از حال و احوال خودم :

    خدایا شکر حالم خوبه .. روبراهم ... و بیشتر از همه رو به رشد و تعالی هستم ..
    خیلی از مسائلی که در گذشته ذهنم را اذیت میکرد اگر الآن هم با آن روبرو شوم خیلی قوی ترم.
    همیشه خدا و اینکه در تمامی مراحل زندگی ام اوست که تنها یاری ام میکند را بخاطر می آورم و میدونم همیشه تصمیماتش برای زندگی ام بی نهایت عالیست ..فقط باید بهش اعتماد کنیم و صبور باشیم

  2. 10 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    Erica (سه شنبه 28 فروردین 97), m.reza91 (یکشنبه 26 فروردین 97), paiize (دوشنبه 27 فروردین 97), sahar.66 (سه شنبه 28 فروردین 97), tavalode arezoo (یکشنبه 26 فروردین 97), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 28 فروردین 97), میشل (چهارشنبه 29 فروردین 97), بی نهایت (یکشنبه 26 فروردین 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97), صبا_2009 (یکشنبه 26 فروردین 97)

  3. #532
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام دوستان خوبم

    احوالتون؟ چکار میکنین در این روزهای بهاری

    انشالله هوای دلتون بهار باشه. یه احوالیم از ما بپرسین بابا، من که دلم پیش شماست... حتما نباید بشناسمتون ولی آنلاین که هستین دلگرمم .

    این بوی یاس که پیچیده مال شماست؟
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد



  4. 7 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    Erica (سه شنبه 28 فروردین 97), m.reza91 (چهارشنبه 29 فروردین 97), miss seven (سه شنبه 28 فروردین 97), mohamad.reza164 (سه شنبه 28 فروردین 97), sia518 (چهارشنبه 29 فروردین 97), میشل (چهارشنبه 29 فروردین 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97)

  5. #533
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar.66 نمایش پست ها
    سلام دوستان خوبم

    احوالتون؟ چکار میکنین در این روزهای بهاری

    انشالله هوای دلتون بهار باشه. یه احوالیم از ما بپرسین بابا، من که دلم پیش شماست... حتما نباید بشناسمتون ولی آنلاین که هستین دلگرمم .

    این بوی یاس که پیچیده مال شماست؟
    به به !!! سلام سحر خانوم گل گلاب .. دوست خوب و عزیزم در تالار

    چه روز های بهاری واقعا !!!.. میگن سالی که نیکوست از بهارش پیداست ..برای من هم که داره عالی پیش میره .... یعنی تیکه دیگه از این بدتر نیست.

    دل ما هم پیش شماست خانوم خانوما ... بچه های اینجا خیلی دوستی هاشون قلبی هست و به زبون نمیارن

    بدجنسی کردم . ها ها ها

    شاد باشی دوستم

  6. 6 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    Erica (چهارشنبه 29 فروردین 97), m.reza91 (چهارشنبه 29 فروردین 97), sahar.66 (سه شنبه 28 فروردین 97), sia518 (چهارشنبه 29 فروردین 97), میشل (چهارشنبه 29 فروردین 97), سرشار (چهارشنبه 29 فروردین 97)

  7. #534
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    عزیز دلمی هفت جان خودم
    توکل بخدا داشته باش.. عزیز دلم کلی بهار در زندگیت میبینی که انشالله توی اونها دلت خوش باشه.

    درست میگی بعضی بچه ها خیلی مهربونن، دوستان محترمی که با تشکرشون جواب سلاممونو دادن و شما دختر گل

    Erica (),m.reza91 (),mohamad.reza164(),sia518 (),میشل ()«7»

    ازتون متشکرم.

    اما ارتباط نگرفتن شاید یکی از مسایلی باشه که من از بدو ورود چند بار حتی بیشتر دربارش صحبت کردم و متأسفانه واکنشی ندیدم.
    یکی از دلایلی که مردم در سایت ها کمرنگ ظاهر میشن به این علته که یکسری افراد محدود توی اون سایت با هم هستن و دیگران رو به جمع خودشون نمیپذیرن.
    برعکس شبکه های اجتماعی با تمام
    آسیب های فرهنگی و اخلاقی خودش در این مورد قوی هست و فرضا یه خانم با راه اندازی یک پیج و یک کانال و ... هنری یا آشپزی دوستان بیشماری داره.

    من همیشه میگم وقتی خلاء ایجاد بشه ، جای اون خلاء رو چیزهایی پر میکنه که نباید. مخصوصا برای گروههای سنی حساس و ناآگاه.

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد



  8. 3 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 01 اردیبهشت 97), miss seven (پنجشنبه 30 فروردین 97), mohamad.reza164 (دوشنبه 03 اردیبهشت 97)

  9. #535
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    چه روح بخش و جانفزاست نسیم صبحگاه بهاری ، صدای گنجشکان و یا کریم ها و لطافت هوا .


    چقدر جای شکر دارد این نعمات و بس جای شکر دارد حس و درک آن و لذت دریافتی که پایدار است و ماندنی ، چون وصل است به هستی و هستی یعنی جاودانگی .



    وقتی خود را لبریز کنیم از درک حضور و فهم حقیقت " آنچه نپاید دلبستگی نشاید " و رها شویم از دغدغه ها و گرفتگی ها و روزمره های آسانی که ما سخت می نگریم و می گذرانیم ، باور کن روزنه های دریافتی روح و روان از انسداد پاک می شود و راه برای ورود اکسیژن درک و معرفت باز می شود ، و باز می شود و دیده به روی آنچه غالباً نمی بینیم و چقدر زیبایند، و جاری می شود در رگهای روح و روان ما هوای پاک هستی .


    این روزها جلوه گری طبیعیت و حلاوت پراکنی هایش ، لذتی می بخشد که در وصف ناید و غم زداید و فوران یابد و بذل مهر و محبت زاید و عشق به عالم و آدم غالب آید آنچنانکه گویی :


    " عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست "


    و عیان می شود که هوای جان بهاریست و از آن بر می خیزدت احوالی لطیف و مرامی شریف و کلامی عفیف و مقام امن و نفس گرم و دلی پر رحم .... و این همه اندکی از تجلی صفات ربّ است و رخ نمایی ربوبیتش ....


    و آدمی در این جلوه گری گویی گامی را فراخوانده شده در مسیر قرب و چو ابن باشد احوال تقرب ، زهی خسران و ضرر از گذران روزگار به غفلت از آن بخاطر مشغله ها و دغدغه ها و وسوسه های تهی و بیهوده و جانکاه.

    پس برخیز به سحر خیزی در این روزهای شیرین بهاری ، پنجره را بگشا ، نفسی عمیق و گوشی تیز و نگاهی دقیق و رهایی احساس در گستره خلقت و زیبایی هایش ... و آزادی فکر در بستر تعقل بر تماشای این احساس از سیر آیات آفاقی ....


    می خواهدت که ببینی ، بشنوی و حس کنی و برسی به درکی عمیق و لذتی شیرین و دریافتی چون آنچه آمد


    سلام

    خوبید؟
    خوبم ...

    خواستم در این حال خوب با این بداهه ای که اثر غلیان احوال بهاری بود شریکتان کنم .......

    می خواهمش که خوشتان باشد و در صحت و سلامت به لطف و کرمش که جاری است بی دریغ ....

    چتر برگیریم اگر ، باران رحمتش به ما هم می خورد .....





  10. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 11 اردیبهشت 97), Erica (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), miss seven (پنجشنبه 06 اردیبهشت 97), mohamad.reza164 (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), نیکیا (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), بی نهایت (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97)

  11. #536
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 آذر 98 [ 04:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    212
    امتیاز
    9,762
    سطح
    66
    Points: 9,762, Level: 66
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 288
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    392

    تشکرشده 451 در 164 پست

    حالت من
    Khejalati
    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها


    چه روح بخش و جانفزاست نسیم صبحگاه بهاری ، صدای گنجشکان و یا کریم ها و لطافت هوا .


    چقدر جای شکر دارد این نعمات و بس جای شکر دارد حس و درک آن و لذت دریافتی که پایدار است و ماندنی ، چون وصل است به هستی و هستی یعنی جاودانگی .



    وقتی خود را لبریز کنیم از درک حضور و فهم حقیقت " آنچه نپاید دلبستگی نشاید " و رها شویم از دغدغه ها و گرفتگی ها و روزمره های آسانی که ما سخت می نگریم و می گذرانیم ، باور کن روزنه های دریافتی روح و روان از انسداد پاک می شود و راه برای ورود اکسیژن درک و معرفت باز می شود ، و باز می شود و دیده به روی آنچه غالباً نمی بینیم و چقدر زیبایند، و جاری می شود در رگهای روح و روان ما هوای پاک هستی .


    این روزها جلوه گری طبیعیت و حلاوت پراکنی هایش ، لذتی می بخشد که در وصف ناید و غم زداید و فوران یابد و بذل مهر و محبت زاید و عشق به عالم و آدم غالب آید آنچنانکه گویی :


    " عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست "


    و عیان می شود که هوای جان بهاریست و از آن بر می خیزدت احوالی لطیف و مرامی شریف و کلامی عفیف و مقام امن و نفس گرم و دلی پر رحم .... و این همه اندکی از تجلی صفات ربّ است و رخ نمایی ربوبیتش ....


    و آدمی در این جلوه گری گویی گامی را فراخوانده شده در مسیر قرب و چو ابن باشد احوال تقرب ، زهی خسران و ضرر از گذران روزگار به غفلت از آن بخاطر مشغله ها و دغدغه ها و وسوسه های تهی و بیهوده و جانکاه.

    پس برخیز به سحر خیزی در این روزهای شیرین بهاری ، پنجره را بگشا ، نفسی عمیق و گوشی تیز و نگاهی دقیق و رهایی احساس در گستره خلقت و زیبایی هایش ... و آزادی فکر در بستر تعقل بر تماشای این احساس از سیر آیات آفاقی ....


    می خواهدت که ببینی ، بشنوی و حس کنی و برسی به درکی عمیق و لذتی شیرین و دریافتی چون آنچه آمد


    سلام

    خوبید؟
    خوبم ...

    خواستم در این حال خوب با این بداهه ای که اثر غلیان احوال بهاری بود شریکتان کنم .......

    می خواهمش که خوشتان باشد و در صحت و سلامت به لطف و کرمش که جاری است بی دریغ ....

    چتر برگیریم اگر ، باران رحمتش به ما هم می خورد .....
    چرا این باران رحمت تمومی نداره ....
    مثلا امروز و مرخصی گرفتم به کارهام برسم
    ولی مگه این بارون میذاره برم بیرون
    ......دگر حوصله ای نیست

  12. کاربر روبرو از پست مفید Glut.tiny تشکرکرده است .

    miss seven (پنجشنبه 06 اردیبهشت 97)

  13. #537
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    حال . هوایم چو بهاری است که زمین زیر پایش، مورچه گان سر از زمین برون آورده اش، خاک زنده شده اش، درختان شکوفه اندود اش و زنبور های در حرکتش را میبیند و می چشد این حلاوت شیرین را.

    ببار ای باران رحمت، ببار که میشوری و میبری، ببار که بارش ات مرا از غفلت ناسپاسی نعماتت بدور میکند. ببار که شاید این غم و اندوه زمینی ام را بزداید و شاید بتوانم آن لباس اخروی ات را که در گنجیه های خاک گرفته است بیابم.

    ای بهار، منم آن حب قندیل بسته به زمینه زمینی، منم آن که دلش پرواز می خواهد و پرواز. کجایی ای پرنده پرواز تا در این بستان بهاری طنین پر زدن و اوج گرفتن را برایم بسرایی؟

    می بینی؟! تو همان پرنده ققنوسی که طنین سازت را همه در همه جا میشنوند، مگه بهارت همان پرنده پرواز ما نبود؟ پس ما را چه شده که پرواز را نمی بینم، ما را چه شده که تو را نمی بینیم؟


    می خواهم پرده های زمین ات را کنار بزنم، میخواهم نسیم بهاری ات را بیش از بیش حس کنم، مبادا ترس و دلهره از صاعقه های زمینی ات مرا از این نسیم بهاری محروم کند؟


    پس ببار ای باران، پس باش ای بهار همیشه بهار من............................


  14. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 06 اردیبهشت 97), بانوی آفتاب (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97), سرشار (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), صبا_2009 (دوشنبه 03 اردیبهشت 97)

  15. #538
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام دوستان چطورین؟

    چی شد جوایز صندلی داغ؟! میخوام جام رو به خونه ببرم.

    عشق آفرین جون مگه نگفتین مجری آتیش بیار معرکس بیا دو صدا بشیم هفتاد من، سی شما

    بعد یکی درباره ی این شکلکای همدردی توضیح بده بهش جایزه میدم ...

    اینا چرا انگار خمیرن وا رفتن... شما چند تا رو ببینین↓

    / / ...


    مثلا این انگار سکته کرده
    مژه های این
    اینم شاخ شده
    خنده مونالیزا
    سیبیلو نگاه
    خواهشا مسئولین رسیدگی کنن
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد



  16. 4 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 07 اردیبهشت 97), tavalode arezoo (سه شنبه 11 اردیبهشت 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97), عشق آفرین (چهارشنبه 12 اردیبهشت 97)

  17. #539
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام دوستان خوب و مهربانم

    پیشاپیش میلاد حضرت مهدی (عج) را خدمتتون تبریک و تهنیت عرض میکنم

    ما هم کمرنگ شدیم دیگه زیاد نمیتونم بیام و عرض ارادت کنم ولی هستیم .

    آقای مدیر همدردی عزیز واقعا خیلی از لطفتون ممنونم که به مدت تقریبا زیادی مشترک انجمن بودم ..خدایی خیلی خوب بود ... از شما و فرشته ی مهربان عزیز نهایت تشکر را دارم .

    ان شاءالله همیشه سلامت باشین و خدا عمر با عزت بهتون عطا کنه

  18. کاربر روبرو از پست مفید miss seven تشکرکرده است .

    باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97)

  19. #540
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام دوستان خوب و مهربانم

    پیشاپیش میلاد حضرت مهدی (عج) را خدمتتون تبریک و تهنیت عرض میکنم
    سلام عزیز دلم

    میلاد بر تو عم مبارک باشه. انشالله بهترین حال ها و روزهای عمرتو تجربه کنی خانم گل
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد



  20. کاربر روبرو از پست مفید sahar.66 تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 11 اردیبهشت 97)


 
صفحه 54 از 70 نخستنخست ... 4142434444546474849505152535455565758596061626364 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.