به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 27 از 32 نخستنخست ... 717181920212223242526272829303132 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 261 تا 270 , از مجموع 314
  1. #261
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    خانم گیسو کمند:




    سلام آقای اثر راشمون

    ممنون که به سوالات اینجانب پاسخ میدهید .
    اگر مایل بودید همه و اگر نه بخشی از سوالات را پاسخ دهید .

    1 - اگر ازدواج کردید ،
    معیارهاتون قبل از ازدواج چی بود ؟


    بعد از ازدواج ، همسرتون همون معیارها رو داره ?

    از چه معیارهایی کوتاه اومدید ؟

    امروز احساس میکنید چی قبلا مهم بوده که حالا دیگه براتون مهم نیست ؟

    2 - عکس پروفایلتون رو توضیح بدید .

    3 - شغل پدر و مار محترمون چیست ؟
    رابطه آنها با هم ؟
    رابطه شما با آنها ؟

    آیا توانسید اختلاف عقیدتی بین شما و ایشان را مدیریت نمایید و نهایتا رضایتشان را جلب کنید ؟
    تجربه شما در این حوزه حل اختلاف بین شما و والدین را بفرمایید .

    ممنون .



    - - - Updated - - -

    سلام این سوالات از طرف یکی از اعضای تالار همدردی هست که دقیقا الان نمیدونم کجا هستند، برای شما آقای راشمون:


    سلام خدمت آقای اثر راشمون.

    1. راشومون یا راشمون؟

    2 . این اثر رو خوندید؟ گور به گور از ویلیامز فالکنر.

    3. درک متفاوت از یک چیز، مثال بزنید؟

    4. موسی و شبان مثال بارزی از اثر راشومون هست؟

    با توجه به اینکه در گذشته گرایش های نسبت به آتئیست ها نشان دادید مطمئن هستم جواب های کاملی برای سوال های زیر خواهید داشت. ممنون از پاسخ گویی شما.

    5.در تالار جزو پیشکسوتان با اخلاق و دلسوزی هستید که بارها همدلی شما با سایر کاربران دیده شده، این خصوصیات جنابعالی که در هیچ آزمایشگاهی برای آن دلیل علمی نمی توان یافت از کجا سرچشمه می گیرد؟

    6.هر نوع اثبات، انکار و رد، آوردن دلایل و تعاریف و تصمیم گیری مثبت یا منفی به هر چیزی نیاز به شناخت آن دارد و شناخت آن چیز ممکن نیست مگر اینکه آن چیز وجود داشته باشد پس چگونه می شود به طور قطعیت نسبت به ماوراءالطبیعه و وجود خدا نظر داد؟ مثل اینکه به آن سنگی که آنجا وجود دارد بگوییم وجود ندارد؟ یک محال عقلی

    7. ازپسا برجام که مدتی نقل محافل سیاسی و اقتصادی بود استفاده می کنم، در پسا بیگ بنگ گرچه این پدیده نه مشاهده شده و نه اندازه گیری شده، با چشم پوشی به ایرادهایی که به اصل آون وارده بفرمایید چه توجیهی برای پیدایش موجودات زنده و گل سر سبد آنها، انسان اون هم بعد از یک فاصله زمانی طولانی با بیگ بنگ وجود دارد؟

    8.روشنایی های ماه از نور خورشید گرفته شده، و خورشید هم به دور خودش می چرخد و من و شما این ها را می دانیم یا در مورد حالت چهارم ماده و یا اینکه آسمان مانند لایه محافظ زمین است، در مورد دلایل شدن آب و موردهایی بسیاری در مورد علوم زمین و سیارات و حیوانات، چه کسی می تواند این موارد را 1400 سال قبل در قرآن ذکر کند؟ هر جوابی به دور از خرافه گویی و قابل استناد و علمی.

    9. بالاخره متاهل شدید؟ با اون خانمی که تاپیک باز کرده بودید؟

    موفق باشید.


  2. 3 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 31 فروردین 97), اثر راشومون (جمعه 31 فروردین 97), عشق آفرین (یکشنبه 02 اردیبهشت 97)

  3. #262
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام خدمت شما آقای اثر راشومون. با اجازتون من هم چند تا سوال بپرسم.

    1. اگر یک خانم بودید، در محیط کار با آقایون ارتباطاتتون چه حد و حدودی داشت؟
    برای ازدواج چه معیاری رو از همه مهم تر میدونستید؟

    2. اسمتون برام جالبه. اسم یک کتابه؟ یا مولف، کتابای جذابی داره؟

    3. اگر خانومتون شاغل باشه و درآمدش خوب باشه، ازش در مباحث مالی چه انتظاری دارید؟

    4. مهم ترین چیزی که دوست دارید در آینده در فرزندتون نهادینه بشه چی یا چیا میتونه باشه؟

    5. در مواقع ناراحتی چطور حال خودتون رو خوب میکنید ؟

    6. یکی از مهم ترین درس هایی که در زندگی خودتون بهش رسیدید چیه؟

    7. به نظر شما چه چیزی در زندگی مشترک متضمن ماندگاری علاقه و محبت بین همسران است؟

    8. به اهدافی که مد نظرتون بوده رسیدید؟ اگر خواستید علتش رو بفرمائید.

    9. یک بیت شعر یا هر چیزی که خودتون دوست دارید بگید.

    10. رابطه تون با خدا چطوره؟ (به این سوال اگر دوست داشتید پاسخ بدید)



    ممنونم از شما. خسته شدید بفرمائید یک فنجان چای یا قهوه.
    پیروز باشید.

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
    ویرایش توسط zolal : جمعه 31 فروردین 97 در ساعت 18:36

  4. 3 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 31 فروردین 97), اثر راشومون (جمعه 31 فروردین 97), عشق آفرین (یکشنبه 02 اردیبهشت 97)

  5. #263
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها
    خانم گیسو کمند:




    سلام آقای اثر راشمون

    ممنون که به سوالات اینجانب پاسخ میدهید .
    اگر مایل بودید همه و اگر نه بخشی از سوالات را پاسخ دهید .

    1 - اگر ازدواج کردید ،
    معیارهاتون قبل از ازدواج چی بود ؟


    بعد از ازدواج ، همسرتون همون معیارها رو داره ?

    از چه معیارهایی کوتاه اومدید ؟

    امروز احساس میکنید چی قبلا مهم بوده که حالا دیگه براتون مهم نیست ؟

    2 - عکس پروفایلتون رو توضیح بدید .

    3 - شغل پدر و مار محترمون چیست ؟
    رابطه آنها با هم ؟
    رابطه شما با آنها ؟

    آیا توانسید اختلاف عقیدتی بین شما و ایشان را مدیریت نمایید و نهایتا رضایتشان را جلب کنید ؟
    تجربه شما در این حوزه حل اختلاف بین شما و والدین را بفرمایید .

    ممنون .


    -معیارهام قبل از ازدواج رو در یه تاپیک چند سال قبل ذکر کرده بودم که البته اون معیارها در نتیجه راهنمایی دوستان بعدها تغییراتی کرد.
    همسرم بعضی از اون معیارها رو از قبل از ازدواج نداشت و بعضی ها رو هم بعد از ازدواج از دست داد
    من از چند معیار در همون مراحل آشنایی کوتاه اومدم. مثلا اینکه ایشون از بستگان نزدیک یکی از اعضای کابینه دولت فعلی هستن و من این چنین موردی رو قبلا جزو موارد غیر قابل قبول در مورد همسرم میدونستم. ولی بعدها با آشنایی بیشتر با ایشون این موضوع رو هضم کردم.
    مورد دیگه اینه که ایشون خیلی مذهبی هست و مناسک دینی رو کاملا رعایت میکنه ولی من قبل از ازدواج قبول چنین چیزی برام سخت بود که اون هم با آشنایی بیشتر رفع شد.
    همینطور قصد اشتغال ایشون که این مورد رو قبل از عقد گفته بودن اصلا تاکیدی روش ندارن ولی بعد از عقد و با انداختن حرفش از طرف مادرشون گفتن که نظرشون عوض شده و برای اینکه از بیکاری در خانه خیلی کلافه میشن و احساس بیهودگی درس و مدرکشون رو دارن، باید بهشون اجازه اشتغال رو بدم. که من هم با توجه به اینکه با اعمال نفوذ اون فرد مذکور از بستگانشون میتونن شغل دولتی خوبی داشته باشن این رو قبول کردم.
    2-این عکس یه نمادی از اهمیت نداشتن نژادها در دستگیری از دیگران و کمک به همنوع هست و من هم برای اینکه اون خصیصه نژادپرستی ذاتی خودم رو کمی بتونم تعدیل کنم و همیشه یه نمادی برای یاداوری اینکه نژادپرستی افراطی صحیح نیست در ذهنم داشته باشم، در کامپیوترم و در بعضی فضاهای مجازی و ... سیو کردم.
    3-پدرم بازنشسته دولت و البته بعد از بازنشستگی هم کار میکنن و مادرم خانه دار. اونها از بستگان نسبی هم نبودن قبل از ازدواج.
    4-رابطه من با اونها فقط یه رابطه بیولوزیکی هست و من زیاد باهاشون صمیمی نیستم در عین اینکه باهاشون مشکل خاصی هم ندارم و احترام هم رو داریم
    5-این اختلاف چند سالیه که دیگه به محاق رفته و هیچکدوم از دو طرف با همدیگه در موارد اختلافی بحث و جدلی نداریم. برای همین اصطکاکی هم ایجاد نشده این چند ساله.
    تجربه من اینه که با دوری محل زندگیم از اونها این اختلافات عقیدیتی دیگه مجال ایجاد بحث و جدل و ... نداشتن و فکر میکنم اگر مجبور بودم همچنان کنارشون زندگی کنم یه موقعی کار به جاهای باریک میکشید یعنی فقط از این لحاظ شانس باهام یار بوده و تدبیر خاصی نکردم.
    با تشکر از حضورتون.

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها
    سلام این سوالات از طرف یکی از اعضای تالار همدردی هست که دقیقا الان نمیدونم کجا هستند، برای شما آقای راشمون:


    سلام خدمت آقای اثر راشمون.

    1. راشومون یا راشمون؟

    2 . این اثر رو خوندید؟ گور به گور از ویلیامز فالکنر.

    3. درک متفاوت از یک چیز، مثال بزنید؟

    4. موسی و شبان مثال بارزی از اثر راشومون هست؟

    با توجه به اینکه در گذشته گرایش های نسبت به آتئیست ها نشان دادید مطمئن هستم جواب های کاملی برای سوال های زیر خواهید داشت. ممنون از پاسخ گویی شما.

    5.در تالار جزو پیشکسوتان با اخلاق و دلسوزی هستید که بارها همدلی شما با سایر کاربران دیده شده، این خصوصیات جنابعالی که در هیچ آزمایشگاهی برای آن دلیل علمی نمی توان یافت از کجا سرچشمه می گیرد؟

    6.هر نوع اثبات، انکار و رد، آوردن دلایل و تعاریف و تصمیم گیری مثبت یا منفی به هر چیزی نیاز به شناخت آن دارد و شناخت آن چیز ممکن نیست مگر اینکه آن چیز وجود داشته باشد پس چگونه می شود به طور قطعیت نسبت به ماوراءالطبیعه و وجود خدا نظر داد؟ مثل اینکه به آن سنگی که آنجا وجود دارد بگوییم وجود ندارد؟ یک محال عقلی

    7. ازپسا برجام که مدتی نقل محافل سیاسی و اقتصادی بود استفاده می کنم، در پسا بیگ بنگ گرچه این پدیده نه مشاهده شده و نه اندازه گیری شده، با چشم پوشی به ایرادهایی که به اصل آون وارده بفرمایید چه توجیهی برای پیدایش موجودات زنده و گل سر سبد آنها، انسان اون هم بعد از یک فاصله زمانی طولانی با بیگ بنگ وجود دارد؟

    8.روشنایی های ماه از نور خورشید گرفته شده، و خورشید هم به دور خودش می چرخد و من و شما این ها را می دانیم یا در مورد حالت چهارم ماده و یا اینکه آسمان مانند لایه محافظ زمین است، در مورد دلایل شدن آب و موردهایی بسیاری در مورد علوم زمین و سیارات و حیوانات، چه کسی می تواند این موارد را 1400 سال قبل در قرآن ذکر کند؟ هر جوابی به دور از خرافه گویی و قابل استناد و علمی.

    9. بالاخره متاهل شدید؟ با اون خانمی که تاپیک باز کرده بودید؟

    موفق باشید.
    1-راشومون و البته تلفظ صحیحش راشامون هم میتونه باشه.
    2-خیر نخوندم این کتاب رو
    3-مثال خوبش در فیلم سینمایی راشومون از آکیرا کوروساوا ارائه شده که در اونجا اثبات میشه که یه قضیه برای هرکدوم از ناظرانش یه معنی متفاوتی داره، همینطور فیلم با عنوان (تا اونجا که یادمه): قضیه، شکل اول، شکل دوم از زنده یاد عباس کیارستمی. برای اینکه کنجکاو بشین به دیدن این فیلمها، در موردشون چیزی نمیگم تا ببینیدشون
    4-خیر اصلا ماجرای زندگی من به اون داستان شباهتی نداره. چرا که دلیل جدایی شبان از مناجات و ارتباطش با خدای خودش با دلیل من خیلی فرق داره و اصلا چیز دیگه ای هست.
    5-البته این همدلی در این اواخر خیلی کمتر شده بوده و میشه گفت به ندرت پستی میگذاشتم .
    اما فکر میکنم اون اوایل هم دلیلش این بود که فکر میکردم کسی که در مورد موضوعی راهنمایی میخواد و کسی میتونه کمکش کنه خیلی خساست میخواد تا راهنماییش رو دریغ کنه.
    6-متن سوال شماره 6 پارادوکسیکال و اشتباه هست. اگر چیزی وجود نداشته باشه ما احتیاجی نیست که اون چیز رو خوب بشناسیم و بعد وجودش رو رد کنیم. چون چیزی برای شناخته شدن وجود نداره...
    اون سنگ وجود داره و ما میتونیم ببینیم و بشناسیمش پس مثال مناسبی برای مقدمه سوال شماره 6 نیست
    7-تماما با تصادف و احتمالات ضعیف ولی نه احتمال صفر، این اتفاق وجود حیات، با توجه به گستردگی کائنات و اینکه در تمام این کهکشان به این عظمت و شاید در تمام کائنات فقط در یک سیاره ایجاد شده، لازمه اش محقق شدن احتمالات بسیار ضعیفی بوده که خیلی از ما میدونیم چه چیزهایی بودن، اما با دیدن تعداد سیارات دارای حیات در تمام کائنات هم ما میفهمیم که ایجاد تصادفی تمام اون احتمالات ضعیف در این سیاره کوچک، اصلا غیر قابل قول نیست. اگر احتمال ایجاد شدن شرایط لازم برای حیات نزدیک به صفره(و نه صفر مطلق)، کسری از سیارات که دارای حیات هستن هم نزدیک به صفره(و نه صفر مطلق)...
    بابا بیخیال سوالات عقیدیتی و علمی و فیزیکی و ریاضیاتی بشین
    8-الان تحقیقات زیادی در علم و تکنولوژی نشون دهنده تناقضات زیادی در این ادعا هستن که در این تالار نباید در موردش زیاد بحث بشه چون تبعات حقوقی برای مسوولینش داره ولی خیلی راحت میشه با سرچ در گوگل نمونه های زیادیش رو مطالعه کرد.
    9-بله مدتیه که متاهل شدم ولی با خانم دیگه ای ازدواج کردم و با راهنماییهای دوستان همدردی از اون ارتباط همون موقع که در تاپیک عرض کردم خارج شده بودم.
    با تشکر از شما. ولی ای کاش خودتون رو به جناب محمدرضا164 معرفی میکردین تا بنده و بقیه عزیزان هم بشناسیمتون.
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  6. 3 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 31 فروردین 97), عشق آفرین (یکشنبه 02 اردیبهشت 97), صبا_2009 (شنبه 01 اردیبهشت 97)

  7. #264
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zolal نمایش پست ها
    سلام خدمت شما آقای اثر راشومون. با اجازتون من هم چند تا سوال بپرسم.

    1. اگر یک خانم بودید، در محیط کار با آقایون ارتباطاتتون چه حد و حدودی داشت؟
    برای ازدواج چه معیاری رو از همه مهم تر میدونستید؟

    2. اسمتون برام جالبه. اسم یک کتابه؟ یا مولف، کتابای جذابی داره؟

    3. اگر خانومتون شاغل باشه و درآمدش خوب باشه، ازش در مباحث مالی چه انتظاری دارید؟

    4. مهم ترین چیزی که دوست دارید در آینده در فرزندتون نهادینه بشه چی یا چیا میتونه باشه؟

    5. در مواقع ناراحتی چطور حال خودتون رو خوب میکنید ؟

    6. یکی از مهم ترین درس هایی که در زندگی خودتون بهش رسیدید چیه؟

    7. به نظر شما چه چیزی در زندگی مشترک متضمن ماندگاری علاقه و محبت بین همسران است؟

    8. به اهدافی که مد نظرتون بوده رسیدید؟ اگر خواستید علتش رو بفرمائید.

    9. یک بیت شعر یا هر چیزی که خودتون دوست دارید بگید.

    10. رابطه تون با خدا چطوره؟ (به این سوال اگر دوست داشتید پاسخ بدید)



    ممنونم از شما. خسته شدید بفرمائید یک فنجان چای یا قهوه.
    پیروز باشید.

    سلام از ماست. افتخار دادین
    1-اگر خانم شاغلی بودم مرزبندی من فقط این بود که جلف جلوه نکنم بین همکاران و هنجارهای محیط کار رو به هم نزنم چون با شناختی که از خیلی از آقایون دارم میدونم که ارتباطات خیلی عجیب و خاص در محیطهای حتی کاری هم در جمع های خصوصی آقایون مایه مضحکه و خنده هست و خیلی دست میگیرن این رفتارهای سبک بعضی خانمها رو، و حد و حدود مذهبی و اخلاقی و ... خاصی نداشتم.
    2-یه قضیه خاص در روانشناسی و علوم انسانی دیگه هست که از روی اسم کارگردان مشهور ژاپنی آکیرا کوروساوا گرفته شده.
    3-انتظار دارم بخشی از درامدش رو صرف مرفه تر شدن زندگیمون بکنه
    4-زندگی سالم در پیش بگیره و سمت کارهایی که به سلامت زندگیش آسیب میزنه نره. هوشمندانه و با مطالعه زندگی کنه. منفعل عمل نکنه و همیشه تلاشگر باشه و از همون کودکی و نوجوانی به لذتهای زندگی تا اونجا که برای خودش و خانوادش مقدوره و اجتماع بهش اجازه میده بپردازه تا در بزرگسالی حسرت لذتهای نبرده زندگیش رو نکشه.
    5-این چند سال اخیر کم پیش میاد مواقع ناراحتی، اما اگر هم پیش بیاد میام پای نت و تلگرام و وب گردی و مطالعه مطالبی که برام لذتبخشه و دیدن کلیپهای خنده دار در کانالهای خاص تلگرامی و ...
    6-اینکه اگر در هر سنی و موقعیتی خودمون رو از لذتهای زندگی محروم کنیم در سنین بزرگسالی و میانسالی حسرت زیادی بابت عمر از دست رفته میخوریم اما اگر از این نظر به خودمون جفا نکنیم در هر لحظه ای از عمر که بخواهیم بمیریم برامون تلخ و ناراحت کننده نیست. این رو از چند نفر از نزدیکترین آشنایانم هم شنیدم که بهش اعتقاد دارن
    7-من تجربه زیادی در زندگی مشترک ندارم. اما فکر میکنم مهمترین مساله قبل از شروع زندگی مشترک باید حل بشه و اون، انتخاب فرد مناسب هست که بتونیم بهش عشق بورزیم(البته نه لزوما عشق سوزان و بدون منطق) و بعد به عنوان همسر انتخابش کنیم اگر چنین باشه و البته دو طرف سلامت روانی و تدبیر و منطق داشته باشن زندگی بسیار موفق خواهد بود. من شروع زندگی بدون عشق رو اصلا نمیتونستم تحمل کنم و با عشق شروع کردیم. اونهایی که با عشق شروع میکنن و به آرامش نمیرسن و ناموفق هستن به علت نداشتن سلامت روان و شعور کافی و منطق و تدبیر هست (البته از نظر من).
    8-به خیلیهاش رسیدم و به بعضیهاش هم نرسیدم.دلیل رسیدنها کمی شانس و خیلی هم تلاش و جان کندن زیادم در طول زندگیم بوده و دلیل نرسیدنهاش هم یا نظام حاکم بر کشور بوده و یا تنبلی خاص خودم در بعضی امور
    9-این رباعی زیبا از خیام رو تقدیم میکنم و البته بقیه رباعیات این دانشمند بزرگ رو هم توصیه میکنم مطالعه کنید:
    ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
    نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
    زين پيش نبوديم و نبد هیچ خلل
    زين پس چو نباشيم همان خواهد بود
    10-رابطه ای وجود نداره
    ممنون از تعارفتون به چای و قهوه ولی من سالهاست که نه چای خوردم و نه قهوه
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  8. 5 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 31 فروردین 97), mohamad.reza164 (شنبه 01 اردیبهشت 97), zolal (جمعه 31 فروردین 97), اقای نجار (جمعه 14 اردیبهشت 97), عشق آفرین (یکشنبه 02 اردیبهشت 97)

  9. #265
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام جناب اثر راشومون

    ازدواجتون رو تبریک عرض میکنم.
    0) چرا بهمون شیرینی ندادین؟حالا خوبه که قرار نبود شیرینی واقعی بدین!! چرا صداشو در نیاوردین؟



    1) زندگی متاهلی با اون چیزی که قبلا تو ذهنتون داشتید چقدر فاصله داره؟ چه چیزهایی رو لحاظ نکرده بودین تو تصورات یا حتی فانتزی هاتون که الان ظهور کرده (مثبت و منفی و خنثی)


    2)الان که ازدواج کردین و وارد گود شدین، میشه بگید چه معیارهایی برای شخص شما ضامن خوشبختی و حس رضایت از ازدواج هست؟


    3) در جواب سوال های قبل گفتین که خانمتون گویا خیلی از لیست معیارهاتون رو ندارن، چی شد که به این نتیجه رسیدین ایشون گزینه مناسبی برای شما هستند؟


    4) اگر متوجه بشید فرزند خوانده پدر و مادرتون هستین ، دنبال پدر و مادر اصلی تون خواهید گشت؟ چرا؟


    5) تا حالا به داشتن فرزند خوانده فکر کردین؟ چرا؟


    6) در مورد جهش اعتقادی تون، آیا مساله خاصی منجر به تغییر دیدگاه شما شد یا به مرور زمان به این نتیجه رسیدین؟ (اگر صلاح می دونید می تونید به این سوال جواب ندین)


    7) لیستی از بهترین کتاب ها ، فیلم ها و موسیقی هایی که ازشون لذت بردید را به ما هم معرفی کنید؟


    8) ترمز شما توی تصمیمات لذت جویانه تون چی هست؟ تا کجا لذت را برای خودتون مجاز میدین؟



    ممنون از وقتی که می گذارید

    َ
    ویرایش توسط صبا_2009 : شنبه 01 اردیبهشت 97 در ساعت 17:41

  10. 4 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 01 اردیبهشت 97), mohamad.reza164 (شنبه 01 اردیبهشت 97), اثر راشومون (یکشنبه 02 اردیبهشت 97), عشق آفرین (یکشنبه 02 اردیبهشت 97)

  11. #266
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام آقای اثر راشومون .وقتتون بخیر ؛

    منم اومدم یه سؤالاتی بپرسم و برم :

    1- سن و رشته ی تحصیلی شما چی بوده ؟ (اگر صلاح دونستید جواب بدید)

    2- شما اعتقاد دارین که در این جهان بزرگ تنها یک نفر هست که میتواند همسر مناسب ما باشد؟

    3- چگونه یک انسان میتونه به خودآگاهی برسه؟

    4- در کل چه ملاک هایی در یک شخص شما را به سمت خودش جذب میکند ؟ (مثلا خوشتون میاد ازش)

    5- بنظر شما چه ملاک هایی میتواند موجب ازدواج موفق شود ؟

    6- چگونه خدا را در زندگیتون درک کردین ؟ آیا خدا را حاضر و ناظر بر تمامی لحظات زندگیتون میدانید؟

    7- نظرتون راجع به عدد 7 ؟

    8- نظرتون را راجع به رنگ های زیر بدهید... (حستان را نسبت به این رنگ ها بگویید)

    قرمز :

    سیاه:

    زرد:

    سفید:

    سبز:

    آبی:


    9- یک پیشنهادی به من بدهید که در زندگی به کارم بیاید.

    ان شاءالله همیشه در پناه خداوند متعال سلامت باشین و کنار همسرتون زندگی شیرین و خوشبختی داشته باشین.
    ویرایش توسط miss seven : شنبه 01 اردیبهشت 97 در ساعت 19:02

  12. 4 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (شنبه 01 اردیبهشت 97), اثر راشومون (یکشنبه 02 اردیبهشت 97), عشق آفرین (یکشنبه 02 اردیبهشت 97), صبا_2009 (شنبه 01 اردیبهشت 97)

  13. #267
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zolal نمایش پست ها
    سلام به همه دوستان عزیز.
    صندلی داغ خانم عشق آفرین تموم شد؟ میشه منم سوالامو بنویسم؟ (حالا من ناامیدانه می نویسم)


    سلام عزیزم. امیدوارم خوب و سلامت باشی. با اجازه جناب اثر راشومون من اینجا ضمن عذرخواهی با تاخیر جواب میدم.

    عشق آفرین عزیز فکر کنم همه بهت گفتن که چقدر بهت ارادت داریم. من هم شخصیتی پخته و خوش قلب و با روحی بزرگ رو از شما می شناسم. امید که خداوند همیشه یار و یاورت باشه و به بهترین مسیرها هدایتتون کنه.

    خیلی ممنونم. سزاوار این همه تعریف و تمجید نیستم. این مهربانی شما و تمامی دوستان همدردی رو میرسونه که بسیار به من لطف و محبت دارید. من هم برای شما بهترین ها رو آرزومندم.

    اگر دوست داشتی و وقت کردی این سوالات منه. اگر نه، اصلا خودتو اذیت نکن. مهم عرض ارادت بود عزیزم.

    حتما و با کمال میل.

    1. فرض کن همکار خانمی داری که به دلیل خصوصیات اخلاقی منفی که داره نمیخوای بهش نزدیک بشی، اما اون سعی میکنه با تو صمیمی بشه اما میشه گفت شما اصلا دلت نمیخواد با اون که آدم زیرآب زن و حسود و و ... هست ارتباط بیشتری داشته باشی. در این شرایط چکار میکنی؟


    به این دلیل که احساساتم رو بروز میدم، ضمن حفظ احترام طرف مقابل، اکراه خودم رو از رابطه بیشتر در رفتارم نشان میدم. به عنوان زیاد باهاش شوخی نمی کنم. صحبت ها رو ادامه نمیدم و تمام میکنم، هرچقدر او صمیمی برخورد کنه من رسمی می مونم. شماره تماسم رو نمیدم. تعارف نمی کنم که می رسونمش. بخوام کمکش کنم غیر مستقیم این کار رو می کنم و غیره...

    2. حجاب به نظر شما یه امر شخصی است یا یک موضوع اجتماعی که مستلزم در نظر گرفتن حقوق دیگرانه؟

    به نظرم امر شخصی هست، لیکن چه بهتر که خود فرد بهش نگاه اجتماعی هم داشته باشه.

    3. تفریح مورد علاقه ات؟(شاید تکراری باشه)

    فیتنس، تماشای فوتبال، وقت گذراندن با خانواده ام، رستوران و کافی شاپ تفریحات مورد علاقه ام هستند.

    4. کتابی هست که خوندنش رو به من توصیه کنی؟

    کتاب "زمین انسان ها" . اگر هزاران هزار کتاب آموزنده و ادبی باشه، من این کتاب ساده و معمولی رو به دلیل بی ریایی و خلوصش به همه ترجیح میدم.

    5. تا حالا شده از نه گفتن خجالت بکشی و توی رودربایستی بمونی؟ اگر آره، ازون به بعد چطور در موقعیت مشابه عمل کردی؟

    در گذشته خیلی بیشتر، اما الان معمولا این اتفاق رخ نمیده. یعنی اگر رخ بده به خاطر خجالت نیست، بلکه دلم نمیاد نه بگم. ولی به هر حال بخوام نه بگم هیچ چیز بهتر از حقیقت نیست و هیچ حقیقتی اگر منطقی و محترمانه گفته بشه به نظرم ناراحت کننده نیست.

    6. فکر میکنی خدا در چه صورت به آدم کمک میکنه تا از شرایط بدی که درش هست رها بشه؟

    خداوند رب انسان یا به عبارتی پرورش دهنده اوست و او هم برنامه زندگی رو به صورت مدون و مشخص در اختیار انسان قرار داده که برای کمک به او هست.
    به نظرم هرگاه، هر انسانی، خالصانه و صادقانه پروردگارش رو بخوانه، خداوند حتما به او پاسخ میده.

    7. اگر کسی بهت علاقه مند بشه که فرضا خصوصیات اخلاقی مورد نظرت رو داشته باشه اما از نظر عرف جامعه جایگاه شغلیش خیلی پایین باشه چیکار میکنی؟

    هرچند هرکسی به هر روش نان حلال در بیاره کارش محترمه، لیکن شغل پایین از نظر من شغلیه که مسخره باشه و نتونی به بقیه بگی شغلش چیه . در این صورت اگر بشه در مورد شغلش با هم صحبت کنیم و اصراری بهش نداشته باشه میتونیم با هم به توافقاتی برسیم، اما اگر به شغلش علاقه مند باشه، ضمن حفظ احترامش جواب منفی میدم.

    8.در جواب فکور گرامی گفتید که از نظر شما بعضی احساسات رو باید بروز داد و بعضیا رو نه. میشه دو نمونه رو که باید و نباید نام ببرید؟

    احساساتی که وقتی فروکش کرد از ابرازش پشیمان بشی رو نباید بروز داد.
    احساساتی که موجب تحریک عصبی یک فرد و شوراندنش بشه نباید بروز داد.
    احساساتی مثل خواسته، نیاز، انتظارات، حق و حقوق رو باید به روش صحیح ابراز داشت. مثل نیاز یک زن به محبت همسرش یا انتظار یک مرد از خانومش به اهمیت بیشتر به خانواده.
    احساساتی مانند شرایط روحی که نیازمند این هست که طرف مقابل در نظر بگیره، مانند خستگی، عصبانیت، استرس، هیجان و غیره.


    9. از عشق آفرین میخوام که.......

    یه فکری به حال عصبیت هاش کنه که خیی زیاد شده.

    10. عشق آفرین رو دوست دارم چون ......

    با خودش صادقه.



    موفق و پیروز باشی عشق آفرین عزیز.
    ممنونم از اینکه افتخار دادی و در صندلی داغ بنده شرکت کردی. ماندگار باشی.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  14. 3 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 02 اردیبهشت 97), zolal (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), اثر راشومون (یکشنبه 02 اردیبهشت 97)

  15. #268
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    سلام جناب اثر راشومون

    ازدواجتون رو تبریک عرض میکنم.
    0) چرا بهمون شیرینی ندادین؟حالا خوبه که قرار نبود شیرینی واقعی بدین!! چرا صداشو در نیاوردین؟



    1) زندگی متاهلی با اون چیزی که قبلا تو ذهنتون داشتید چقدر فاصله داره؟ چه چیزهایی رو لحاظ نکرده بودین تو تصورات یا حتی فانتزی هاتون که الان ظهور کرده (مثبت و منفی و خنثی)


    2)الان که ازدواج کردین و وارد گود شدین، میشه بگید چه معیارهایی برای شخص شما ضامن خوشبختی و حس رضایت از ازدواج هست؟


    3) در جواب سوال های قبل گفتین که خانمتون گویا خیلی از لیست معیارهاتون رو ندارن، چی شد که به این نتیجه رسیدین ایشون گزینه مناسبی برای شما هستند؟


    4) اگر متوجه بشید فرزند خوانده پدر و مادرتون هستین ، دنبال پدر و مادر اصلی تون خواهید گشت؟ چرا؟


    5) تا حالا به داشتن فرزند خوانده فکر کردین؟ چرا؟


    6) در مورد جهش اعتقادی تون، آیا مساله خاصی منجر به تغییر دیدگاه شما شد یا به مرور زمان به این نتیجه رسیدین؟ (اگر صلاح می دونید می تونید به این سوال جواب ندین)


    7) لیستی از بهترین کتاب ها ، فیلم ها و موسیقی هایی که ازشون لذت بردید را به ما هم معرفی کنید؟


    8) ترمز شما توی تصمیمات لذت جویانه تون چی هست؟ تا کجا لذت را برای خودتون مجاز میدین؟



    ممنون از وقتی که می گذارید

    َ
    سلام ممنون از تبریکتون
    0-والاه اگر امکان شیرینی دادن محیا بود خب حتما اینکار رو میکردم. نمیدونم چه دلیلی بیارم. خب بیشتر بخاطر این در تالار اعلام نکردم که خودم رو جزو همراهان همیشگی تالار همدردی نمیدونم تا بخوام اتفاقات مهم زندگیم رو در تالار اعلام کنم. من بیشتر یه خواننده گذری هستم و به ندرت که سوالی برام پیش اومده از دوستان پرسیدم. فکر میکنم جناب مدیر هم چنین کارکردی رو برای تالار بیشتر میپسندن و از اینکه کاربرها خیلی به تالار بستگی و وابستگی داشته باشن اصلا استقبال نمی کنن.
    1-من در مورد زندگی متاهلی خودم تصورات و رویاهای زیادی در قبل از ازدواج در ذهنم نداشتم حتی در دوران دوستیمون بدون اطلاع خانواده ها و دوستیمون با اطلاع خانواده ها رویای خاصی در ذهنم پرورش نمیدادم و صبر کردم تا واردش بشم و بعد در موردش فکر کنم. چون میدونستم وضعیتی که در زندگی متاهلیمون خواهیم داشت به خیلی پارامترها بستگی خواهد داشت که اصلا نمیتونیم پیش بینی شون کنیم و باید درش قرار بگیریم تا ببینیم چه پارامترهایی خواهند بود و چه نتایجی خواهند داشت. قبل از تاهل رسمی بیشتر سعی میکردم از لحظات لذت ببرم تا از تصورات، نگرانی برای خودم ایجاد کنم.
    ولی برای بعد از تاهل خب یه سری مشکلات رو در همین دو ماهه باهاشون مواجه شدم که البته کمی در موردشون پیش اگاهی داشتم. مسایلی مثل وابستگی خانمها در اوایل ازدواج به خانواده شون و توقعشون برای توجه همیشگی و بدون وقفه از همسرشون. همینطور ترس همسرم از تنها موندن در خانه در مواقع شیفت کاری شبانه من با توجه به اینکه در شهر محل زندگیمون هیچ بستگانی نداریم. اما چیزی که میتونم به عنوان مورد مثبت ذکر کنم این آرامشی هست که همسرم بهم منتقل میکنه در لحظات حضورم در منزل. چون ایشون واقعا زنیت بالایی دارن و خیلی مکمل خوبی برای زندگی من هستن که مردیت بالایی (یعنی بیش از اندازه نرمال و طبیعی) دارم.
    2-خب معیارهایی مثل به دل نشستن ظاهر، متناسب بودن زنیت و مردیت دو طرف (یعنی اینکه اگر مردی کمی زنیت در وجودش داره با خانمی ازدواج کنه که کمی مردیت در جودش داره)، متناسب بودن سطح تحصیلات و ثروت شخصی و خانوادگی(البته این موارد رو دیگه با اون خطکشیهای دقیقم در اون تاپیک قدیمی بهشون اعتقاد ندارم که هر کدوم از دو طرف دقیقا چقدر تحصیلات و چقدر ثروت داشته باشن)، تناسب میل جنسی که بسیار موضوع مهمی هست مخصوصا اگر مرد از نظر میل جنسی بالا نباشه باید حتما خانمی با میل جنسی کم رو به عنوان همسر انتخاب کنه(چیزی که شاید برعکسش به این اندازه مهم نباشه، ببخشید که بیشتر نمیشه توضیح داد)، سلامت کامل روانی در دوطرف وجود داشته باشه، و از همه اینها مهمتر و مقدم بر همه اینها به نظر من باید مطمئن باشن که میتونن به هم عشق بورزن و ایجاد عشق رو به بعد از ازدواج و انجام یه سری پیش نیازهای موهومی موکول نکنن چون احتمال زیادی وجود داره که هرگز بهش نرسن، در همون مراحل دوستی و احتمالا آشنایی تحت نظر خانواده ها.
    3-خب اون لیست معیارهای قدیمی من در اون تاپیک چند سال پیش، همونطور که عرض کردم با راهنماییهای دوستان همدردی بعدها تغییراتی کرد. اما راستش از لیست آپگرید شده هم ایشون بعضی معیارها رو نداشتن که دو سه تاش رو قبلا عرض کردم، چیزهای دیگه یکی این هست که ایشون به ادامه تحصیل تا دکترا هم نیم نگاهی داره، خانواده ایشون ما رو مجبور کردن بعضی از چیزهایی رو که من اصلا دوست نداشتم برای شروع زندگی انجام بدیم رو انجام بدم مثل دادن شام عروسی با حضور مهمانهای زیاد در تالار. در حالیکه میدونن من چقدر از اینکه خودم و همسرم نقل مجلس بشیم و در یه جمعی مورد توجه قرار بگیریم متنفرم و عذاب میکشم، چیزی که من رو به این نتیجه رسوند که ایشون گزینه مناسبی هستن همون شناخت بسیار نزدیکی بود که در دوران دوستی بدون اطلاع خانواده ها از ایشون به دست آوردم.
    4-بله- فکر میکنم دنبال شناختن خانواده واقعیم میرفتم ولی تحت هر وضعیتی خودم رو بهشون معرفی نمیکردم بلکه در صورتیکه اینکار رو برای خودم مفید میدونستم این کار رو میکردم. مثلا اگر اونها اقامت کشوری اروپایی رو داشتن و میتونستم به این واسطه من هم اقامت بگیرم خودم رو معرفی میکردم (حالا از کجا معلوم که اونها حاضر میشدن من رو بپذیرن؟ ) یا اگر اونها خیلی ثروتمندتر از خانواده خودم بود خودم رو معرفی میکردم و ... جدای از شوخی این سوالتون واقعا من رو سوزوند و سوال خوب و مناسبی برای صندلی داغ بود چون متوجه شدم که اونقدرها ادم با انصافی نیستم و کمی نون به نرخ روز خورتر از چیزی هستم که قبلا تصور داشتم.
    5-خیر- چون به نظرم باید سعی در رفاه و خوشبختی فرزندان خودم داشته باشم و برای اونها تمرکز کنم.
    6-کاملا به مرور زمان ایجاد شد و خیلی مطالعه و تحقیق پشتش بود.
    7-کتابها: دو قرن سکوت دکتر زرینکوب (چاپ 60 سال قبلش و نه چاپهای بعدی که با اعمال نفوذ روحانیون تغییراتی درش داده شد)
    کتاب 23 سال علی دشتی
    کتاب تولدی دیگر از شجاع الدین شفا.
    کتاب طرح عظیم از استیون هاوکینگ(نسخه زیان اصلیش چون نسخه ترجمش ممکنه اعمال سانسور شده باشه)
    کتاب ساعت ساز نابینا(چاپ اولش، چون شنیدم بعدها ترجمش سانسور و تحریف شده البته فقط شنیدم و مطمئن نیستم)
    کتاب جهان و تاملات فیلسوف که دری به دنیای فلسفه شوپنهاور هست و میتونه علاقمندتون کنه به خوندن کتابهای بیشتری ازش
    کتاب درسهایی از پزشکان معجزه گر که جزو بهترین کتابها در زمینه آموزش حفظ سلامت بدن هست و من خیلی بهش عمل میکنم.
    کتاب دانستنیهای علمی موسیقی که چیزهای جالب توجهی در علم موسیقی رو بهمون یاد میده که خیلی از موسیقیدانها هم براشون جالب هست
    کتاب در پی فیثاغورث که با زیباییهای بی بدیل عالم ریاضیات آشنامون میکنه و علاقه به ریاضیات رو در ه ر فردی میتونه زنده کنه
    کتاب دایره المعارف مردمان جهان(چاپ قدیم که عکسهاش سانسور نشده) و با دنیاهای بسیار عجیب مردمان بدوی نقاط مختلف زمین آشنامون میکنه
    کتاب یی چینگ که به نظرم تنها کتاب ماورایی و عجیب دنیا هست و مثل خیلی از افراد در تاریخ منم نمیتونم درک کنم که چطور میتونه انقدر عجیب باشه این ماجرا و باعث شده که ضمیر ناخوداگاه انسان رو باور کنم. حداقل مقدمه اش رو توصیه میکنم بخونین. البته من که خودم آدم دیرباوری هستم به عینه پاسخ های عجیبش رو دیدم ولی اون رو کتابی پیشگو نمیدونم و مثل یونگ معتقدم که فقط اونچه که در ضمیر ناخوداگاه فرد سوال کننده میگذره عیان میکنه...
    و.....
    فیلمها:اولین فیلم که من بهترین فیلم تاریخ سینما میدونم فیلم شیرین از زنده یاد کیارستمی البته قبلش در مورد مصائب و سختیهایی که برای ساخت این فیلم متحمل شدن تحقیقی بکنین
    فیلم 10 از ایشون
    فیلم تاکسی از جعفر پناهی که خرس طلایی برلین رو برد
    فیلم 12 مرد خشن
    فیلم راشومون
    فیلم پرتقال کوکی
    فیلم ضد مسیح از لارس فون تریر(البته این فیلم برای هر فردی لذت بخش نیست و میتونه احساس بعضی افراد حساس رو حتی جریحه دار کنه اما همین موضوع برای من جذابش میکنه و در موردش گفته شده نشان دهنده ذهن بسیار بیمار و مشکل دار کارگردان هست که بتونه چنین فیلمی رو بسازه و یه روان سالم قادر به چنین کاری نیست)
    فیلم سفید از کیشلوفسکی
    فیم شکستن امواج باز از لارس فون تریر
    فیلم داگویل از لارس فون تریر
    فیلم ارابه های آتش(بیشتر بخاطر موسیقی ناب ونجلیس در متن این فیلم که اسکار رو هم بهش رسوند)
    فیلم سینما پارادیسو (که خیلی لذتبخش و لطیفه مخصوصا تیتراژ پایانیش)
    فیلم پالپ فیکشن
    فیلم مشهور رستگاری در شاوشنگ
    فیلم همشهری کین
    فیلم مد مکس جاده خشم که خیلی فیلم فلسفی زیبا و سرگرم کننده ای هست
    فیلم قضیه، شکل اول شکل دوم
    فیلم مالنا
    فیلم سین سیتی
    و....
    موسیقی: همه اونهایی که الان در گوشیم هست رو در پیشنهادهام میارم و دسته بندی نمیکنم
    موومان چهارم از سمفونی 9 بتهوون
    سمفونی 5 بتهوون
    سلف کنترل از لورا برنیگان
    اکثر آهنگهای گروه مدرن تاکینگ از جمله برادر لویی، شری شری لیدی، کادیلاک جرونیمو، your my heart your my soal و do you wanna و ...
    چشم ببر از Survivor
    بایلاموس از انریکه
    La Isla Bonita از مدونا
    انار انار از مرتضی
    بری باخ از منصور
    مو شرابی
    دل ای دل از لیلا فروهر
    آهنگ ارابه های آتش از ونجلیس
    ساعت 12 از ونجلیس
    فتح بهشت از ونجلیس
    به مرد ناشناس از ونجلیس
    طناز از معین
    عشق من از فرزین
    تاک از سیاوش
    لامبادا از کائوما
    Another Brick In The Wall از پینک فلوید
    Sleepwalker
    DieKlugeDerMond 2 Part05
    DieKlugeDerMond 2 Part07
    اپرای عروسی فیگارو از موتزارت
    رقصهای مجار از برامس
    آهنگهای ماتسوری و جاده ابریشم و رقص با ساراسواتی از کیتارو
    اهنگ Meadow Lands از پل موریه
    آهنگ Toccata & Fugue In Dm از پل موریه
    آهنگ Those were the days از پل موریه
    Eine Kline Nacht Nacht از موتزارت که اهنگ پیشواز گوشیم در حال حاضر هست
    مارش ترکی از موتزارت
    آهنگ برای تمام فصول از یانی
    اهنگ Marching Season از یانی
    آهنگ عالم عاشق از حمیرا
    و....
    8- ترمز من فقط این هست که لذت من باعث زجر(واقعی و نه موهومی) فرد دیگه ای نشه و همینطور باعث دردسر خودم هم نشه.
    امیدوارم پاسخ رو به سوال 7 بعنوان شیرینی ازدواجم قبول بفرمایین. چون راستش برای تایپ و پاسخگوییش خیلی وقت گذاشتم که البته قابل شما رو نداشت
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"
    ویرایش توسط اثر راشومون : یکشنبه 02 اردیبهشت 97 در ساعت 15:04

  16. 3 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 02 اردیبهشت 97), اقای نجار (جمعه 14 اردیبهشت 97), صبا_2009 (یکشنبه 02 اردیبهشت 97)

  17. #269
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام آقای اثر راشومون .وقتتون بخیر ؛

    منم اومدم یه سؤالاتی بپرسم و برم :

    1- سن و رشته ی تحصیلی شما چی بوده ؟ (اگر صلاح دونستید جواب بدید)

    2- شما اعتقاد دارین که در این جهان بزرگ تنها یک نفر هست که میتواند همسر مناسب ما باشد؟

    3- چگونه یک انسان میتونه به خودآگاهی برسه؟

    4- در کل چه ملاک هایی در یک شخص شما را به سمت خودش جذب میکند ؟ (مثلا خوشتون میاد ازش)

    5- بنظر شما چه ملاک هایی میتواند موجب ازدواج موفق شود ؟

    6- چگونه خدا را در زندگیتون درک کردین ؟ آیا خدا را حاضر و ناظر بر تمامی لحظات زندگیتون میدانید؟

    7- نظرتون راجع به عدد 7 ؟

    8- نظرتون را راجع به رنگ های زیر بدهید... (حستان را نسبت به این رنگ ها بگویید)

    قرمز :

    سیاه:

    زرد:

    سفید:

    سبز:

    آبی:


    9- یک پیشنهادی به من بدهید که در زندگی به کارم بیاید.

    ان شاءالله همیشه در پناه خداوند متعال سلامت باشین و کنار همسرتون زندگی شیرین و خوشبختی داشته باشین.
    1- سن 37 و رشته مهندسی پتروشیمی
    2-خیر- خیلی از افراد میتونن باشن به شرطی که با معیارهای ما مطابقت زیادی داشته باشن
    3-به نظر من با سعی در قضاوت منصفانه نسبت به خودش و اعمال و تفکراتش میتونه به خوداگاهی برسه یعنی هر اتفاقی که در زندگیش میفته سهم خودش در اون اتفاق رو درک کنه و حلاجی کنه، چه مثبت و چه منفی.
    4-حقیقت طلبی و نداشتن جزم اندیشی، صداقت، قبول مسوولیت کار یا حرفش حتی اگر براش تاحدی (ولی نه خیلی زیاد) گرون تموم بشه، هوشمندی و ...
    5-ملاکهای ازدواج موفق در افراد مختلف متفاوته و به شخصیتشون و معیارهاشون بستگی داره
    6-خیر- هیچ موجودی رو حاضر و ناظر بر لحظات زندگی نمیدونم
    7-راستش برای من زیاد فرقی با خیلی از اعداد دیگه نداره اما خب خیلی به عدد مورد علاقه من یعنی 8 نزدیکه
    8-قرمز:رنگ هیجان
    سیاه: رنگ سنگین و رنگ غم
    زرد:رنگ شاد
    سفید: رنگ همه پسند
    سبز:رنگ خاص پسند
    آبی: رنگ آرامش بخش
    9-در زندگی خودتون رو از لذتهایی که براتون مقدوره محروم نکنین چون یک موقعی میرسه که حسرت لحظات گذشته رو میخورین
    ممنون از حضورتون
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  18. 2 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 02 اردیبهشت 97), صبا_2009 (یکشنبه 02 اردیبهشت 97)

  19. #270
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام

    من الان چی بگم؟ بگم سلام اثر راشمون جان؟ بگم سلام اثر جان؟ بگم سلام راشمون جان؟ خوب حق بده آدم درگیری پیدا کنه؟

    ضمن تبریک عروسی تعدادی سوال اندک دارم که ازت میرسم:

    چگونه یک فیلم رو نگاه میکنی؟

    فرآیند انتخاب و مطالعه یک کتاب رو بگو!

    شغل پدر خانمت چقدر در انتخاب خانمت نقش داشت؟

    به مجرد ها تحت چه شرایطی توصیه میکنی مثلا اگر دوست ندارن طرف مذهبی باشه، مذهبی شد، انتخابش کنند؟

    نقش پول در زندگی شما؟

    علم یا ثروت؟

    سن مناسب برای ازدواج؟

    تعریف شما از سن پختگی یک انسان چیه؟

    انسان خوب کیست و چه خصوصیاتی داره؟

    و در آخر استفاده از پارتی رو در زمره انسانیت و انسان ماندن میدونی یا نه؟

    موفق و پیروز باشی جناب اثر راشمون عزیز


  20. 4 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (یکشنبه 02 اردیبهشت 97), نیکیا (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), zolal (سه شنبه 04 اردیبهشت 97), اثر راشومون (یکشنبه 02 اردیبهشت 97)


 
صفحه 27 از 32 نخستنخست ... 717181920212223242526272829303132 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.