نقل قول نوشته اصلی توسط بانوی آفتاب نمایش پست ها
سلام

شما مطمئن هستید که اگه عقد کنید، ایشون نمی تونن به شما ملحق بشن؟ فکر نمی کنم ربطی به ویزای سینگل داشته باشه.. چون شما ویزای سینگل داری، ولی ایشون می تونه از طریق پیوست به همسر، به شما ملحق بشه و بتونه ویزا بگیره.. البته جزئیات دقیقش رو باید جستجو کنید تا اطلاع دقیقتری به دست بیارید..

ولی من به شخصه به عنوان کسی که شرایطش تقریباً مشابه شماست، نظرم اینه که مجرد برید بهتره.. دیگه اونجا همه ی وقت و تلاشتون رو می تونید صرفِ درس و دانشگاه و تحقیق و پژوهش و پیشرفت خودتون کنید و کسی نیست که دست و پاگیرتون باشه (البته ببخشید که اینطوری می گم) .. منظورم اینه که بهتر می تونید پیشرفت کنید و ...
و شاید بعداً موزد های بهتری هم سر راهتون قرار بگیره..

ولی اگه خیلی این خانم رو دوست دارید و فکر می کنید که این خانم می تونه شریک خوبی برای زندگیتون باشه و همه جوانب رو هم در نظر گرفته باشید، خب مقدماتِ آشنایی بیشتر رو فراهم کنید..

سلام
بله می دونم برای گرفتن ویزای همسر ، باید ایشون کمتر از 21 سال داشته باشن
اما نکته مهتر اینه که وقتی واقع گرایانه دارم به قضیه فکر می کنم می بینم که اگه چیزی نگم هم واسهمن بهتره هم اون خانم. به نظرم کار درستی نیست وقتی تصمیمتو واسه رفتن گرفتی و همه چیو هم آماده کردی بیای بعد چندین سال بهش قضیه رو بگی اصلن گیرم که جوابش اوکی بود من نه می تونم زندگی دلخواه خودم رو داشته باشم ( منظور از دلخواه حداقل امکانات هست) و اگر هم بهش بگم و از ایران برم شاید زندگی اون خانم رو هم تحت تاثیر قرار بدم.
همون بهتر که هیچوقت هیچ اتفاق خاصی بین ما نیافته ، دیگه عادت شده ....
باز هم ممنون از نظرات شما

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ نمایش پست ها
سلام
همونطور که میدونی واسه بدست اوردن ی چیزی باید چیزی از دست بدی.با بررسی شرایط خیلی بهتر میتونی تصمیم بگیری. رفتن ب امریکا و دکترا گرفتن عالیه در کنار سختی های خاص خودش و نکته بعد از این شروع میشه : ایا میتونی همونجا کار کنی (که اکثرا افرادی که رفتن کار هم میکنن) یا نه میخوای برگردی و در توهم خدمت به کشور (با توجه به قضیه کاوه مدنی) چند صباحی رو بگذرونی و ازدواج و بقیه مسایل
اگر هم بمونی و تازه خانم قبول کنه و شما هم هفت خان رستم رو بگذرونی و خودت رو واسه دو شبفت کاری اماده کنی و مثل بقیه ادامه بدی و اخرش هم میشه مثل خیلی ها که
هشتشو.
.
.
اما واسه اینکه نه سیخ بسوزه و نه کباب اول ببین مایل به ازدواج هست یا نه اگر بود (که احتمال خیلی زیاد هست که باشه) فاز دوم مطرح کردن بورسیه هست اگر بتونی موافقتش رو واسه زندگی توی امریکا جلب کنی با کمک خانواده ها میتونید برید
یا اینکه خیلی مرام بذاره و دوسالی صبر کنه ک شما تو همون مجموعه یا بیرونش کاری پیدا کنید حتی نیمه وقتی با توجه به بورسیه بودن شما میشه برگشت و ازدواج کرد.
البته شرایط کار هست بورسیه رو باید مطالعه کنی چون بیشتر کشورها ویزای تحصیل که میدن نمیشه کار کرد.
حد وسطش همین مطلب اخر که عرض کردم وگرنه یا باید اینور بمونی و ... یا چمدونت رو اماده کن.
پیروز باشی
سلام
شما دارین دقیقا حرف دل منو می زنین هر چیزی بهایی داره و باید پرداختش تصمیم خودم رو گرفتم به نظرم اگه چیزی نگم و زندگی جدیدی رو شروع کنم بهتره برای هردوی ما ...
خیلی خیلی خیلی ممنونم از شما