
نوشته اصلی توسط
بانوی آفتاب
سلام
شما مطمئن هستید که اگه عقد کنید، ایشون نمی تونن به شما ملحق بشن؟ فکر نمی کنم ربطی به ویزای سینگل داشته باشه.. چون شما ویزای سینگل داری، ولی ایشون می تونه از طریق پیوست به همسر، به شما ملحق بشه و بتونه ویزا بگیره.. البته جزئیات دقیقش رو باید جستجو کنید تا اطلاع دقیقتری به دست بیارید..
ولی من به شخصه به عنوان کسی که شرایطش تقریباً مشابه شماست، نظرم اینه که مجرد برید بهتره.. دیگه اونجا همه ی وقت و تلاشتون رو می تونید صرفِ درس و دانشگاه و تحقیق و پژوهش و پیشرفت خودتون کنید و کسی نیست که دست و پاگیرتون باشه (البته ببخشید که اینطوری می گم) .. منظورم اینه که بهتر می تونید پیشرفت کنید و ...
و شاید بعداً موزد های بهتری هم سر راهتون قرار بگیره..
ولی اگه خیلی این خانم رو دوست دارید و فکر می کنید که این خانم می تونه شریک خوبی برای زندگیتون باشه و همه جوانب رو هم در نظر گرفته باشید، خب مقدماتِ آشنایی بیشتر رو فراهم کنید..
علاقه مندی ها (Bookmarks)