سلام
به نظر نمیاد که همسر شما قصد جدایی داشته باشند بلکه به نظر میاد همسر شما ذاتا سرد مزاج هستند و تا اونجایی که من میدونم مردهای سرد مزاج بیشتر دنبال روابط عاطفی هستند تا جنسی و اینکه توی تلگرام دنبال دوست دختر میگشته شاید دنبال کسی بوده که بتونه راحت باهاش صحبت کنه و احساساتش رو در میون بزاره و یا اینکه کسی که دوستش داشته باشه و قربون صدقه اش بره و از اونجایی که میگین خودتون رو با کلاس زبان و بچه مشغول کردین شاید این خلا رو در همسرتون ایجاد کرده کما اینکه میگین بعد از تولد بچه مشکلات حاد تر شده
پیشنهاد من اینه که سعی کنید از لحاظ عاطفی کم کم به همسرتون نزدیک بشین اونقدر که احساس کنه میتونه راحت همه حرفاشو بزنه بدون اینکه بعد ها بخاد محکوم بشه نقش اون دوست دختری رو بازی کنید که توی تلگرام ها دنبالشه
بعد که از لحاظ عاطفی تامین شد برای رابطه جنسی پیش قدم بشین.
نگران سرد مزاجیش هم نباشی خدا رو شکر الان کلی قرص و دارو در این زمینه وجود داره که میتونه میل جنسی اش رو در حد اکی برسونه
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)