سلام
در مورد مسئله ی شروع کننده تاپیک نمیخواستم نظر بدم
فقط درجواب خانم ناهید خواستم بگم
اقایون میتونن مشکل جسمی نداشته باشن ، در خارج از خانواده ارتباط نامتعارف نداشته باشن و ارتباط هم برقرار نکنن حتی سالها !!!
لازم دونستم این اشتباه برداشت شما رو به عنوان یک اقا اصلاح کنم.
چرا بعضی ها فکر میکنن اقایون یا بیمارن یا در خارج از خانه نیازشون برطرف میشه ؟!...
خانم سحر امیدوارم انشالله با کمک خدا و مشورت دوستان سایت مشکل شما برطرف بشه.
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)