به نظرم این خیلی بده که از همسرتون خواستید به خاطر بچه دار شدن رابطه داشته باشید.
این پیامو به همسرتون دادید که اون فقط وسیله ایه برای بچه دار شدن.
به نظرم قبل از اینکه آسیب جدی ای به خودتون و بعد به دخترتون وارد بشه نیازه:
1- یک شوک به زندگی زناشوییتون وارد کنید.
2- زندگی دو نفرتون رو بیشتر کنید (فعالیتها و زمانهایی که دخترتون در اون حضور نداره و فقط شما و همسرتون در اون سهیم باشید).
3-سعی کنید دنبال کار بگردید
4-از نظر عاطفی خودتون رو غنی کنید
5- مرکز و بنیاد عشق ورزی در خانه باشید بدون چشمداشت
و شما برای همه کارهای بالا نیاز هست خودتون رو از نظر روحی و عاطفی شارژ کنید و این شارژ به نظر میاد باید از جایی غیر از همسرتون در ابتدا تامین بشه، مثل توکل به خداوند، ارتباط با خانوادتون، داشتن تفریح های سالم، ارتباط گیری عمیق با پروردگار و ....
دختر شما عشق و عاطفه و خانواده رو در کانون خانواده یاد خواهد گرفت. پس سعی کنید تصویر درستی از اون براش به نمایش بذارید .
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)