نوبتی هم باشه نوبت منه!!!
بله دوستان بنده هم قصد دارم چندوقتی روبه دورازهمدردی باشم.اولش میخواستم هیچی نگم وبرم اما دیدم نمیشه شایدخوبی این تاپیک به اینه که اراده آدم رو قوی نگه میداره.
احساس میکنم ازخیلی چیزهای ضروری عقب افتادم میرم که به اونها برسم.وقت زیادی میخوام.
واستون بهترینها روآرزو میکنم.
درپناه خدا![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)