سلام
اقا رامین نظر شخصیم اینه که مشکل کارت و با عشقت دخالت نده
اگه واقعا دوسش داری به هر قیمتی شده حفظش کن
حتی اگه خواستگار زیاد داره و اگه اون خانم هم بهت علاقه داره ازش بخواه که اسمتون رو هم دیگه باشه یا اگه میتونید عقد کنید
فقط از دستش نده که خدا نکرده در اینده ....(ایشالله اتفاق نمیفته)
به خدا توکل کن ایشاالله مشکل کارتم حل میشه
به خدا هیچ کسی از اول کار پر درامدی پیدا نکنه
مگه با پارتی و اشنا بازی که شما هم نداری و چه خوب که نداری
انقدر ادم اطرافم هستن که به ناحق پست و مقامی گرفتن
ولی پولی که در میارن از زندگیشون لذت میبرن چون واقعا حلال نیست
سعی کن اول عشقت و از دست ندی
بعدش اگه به رشته تحصلیت علاقه داری کم کم تجربه کسب کن و کم کم انتظارات خودت و بالا ببر که درامد بیشتری کسب کنی
خودم دو ماه اول اصلا حقوق نگرفتم
چون علاقه داشتم و کارشم خوب بود رفتم و ادامه دادم
امیدت به خدا باشه و برو جلو
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)