سلام
عیدت مبارک
من یکی از دوستانم مهندس عمران بود ،،
یه بار گفت : عمران نمی توم کار کنم ،،،
به کامپیوتر علاقه داشت ،،،
تصمیم گرفت برنامه نویسی بخونه ،،،
3 ماه اندروید کار کرد الان هم تو یه شرکت مشغوله داره کا ر می کنه + درآمدزایی های شخصی خودش ( مارکت های اندروید )
بعضی موقع ها مهم نیست چه رشته ای خوندیم ،،،
اگه می بینی نمیشه ،،،، یا باید خلاقیت و مهارت های خودت را در رشته ات بیشتر کنی ،،،،، یا یه مسیر دیگه ای را بری .
به دوستم گفتم درسته 4 سال دانشگاه درس خوندی و الان کار نداری ،،
ولی قرار نیست این 4 سال را فدای بقیه زندگیت کنی ،،
راه درست را باید پیدا کنی .
ان شالله موفق باشی.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)