سلام نازنين. من هم با نظر دوستان موافقم. قبول كن كه تو اشتباه كردي و خانواده ات هم اشتباه تو رو تكرار كردند. اگر ازدواج كني دوست نداري كه شوهرت تو همه مسائل پشتت باشه. ناراحتي شما در مورد داداشتون كاملاً بي مورده. واقعاً عروس خيلي خوبي داريد كه يكسال تمام از خواهر شوهرش پذيرايي كرده. به نظر من قدرش رو بدونيد. همين امروز يه دسته گل بگير و برو خونشون. حسادت هم در وجود اكثر خانمها هست حتي در خودتم وجود داره كه اينطوري در مورد زن داداشت صحبت مي كني. كاري به رفتار جاري ها هم نداشته باش. اونها خودشون مي دونند چه جوري از پس هم بر بيان.