به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 16 شهریور 97 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-9-22
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    4,299
    سطح
    41
    Points: 4,299, Level: 41
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    62

    تشکرشده 46 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام، شما به شدت یک طرفه به قاضی رفتی خانم، من تجربه چهار سال زندگی پرچالش رو دارم، تا پای جدایی هم رفتم اما برگشتیم و خدارو شکر الان خیلی بهتر هستیم، اینها رو گفتم که بدونی از روی تجربه حرف میزنم نه جملات کلیشه ای و کتابی..
    همسر شما احتمالا تحت تسلط یک والد سرکوبگر بزرگ شده به همین خاطر هست که بهشون وابسته هست و قدرت نه گفتن نداره و به زبان ساده شخصیتش خوب شکل نگرفته... این رفتارهای همسرت محصول تربیت خانوادگیش هست و 30 سال با این روش بزرگ شده... شما نمی تونید با چهار تا سفارش توانایی نه گفتن را در او افزایش بدید ریشه مشکل جای دیگری است. مرد شما هنوز مفهوم نقش همسر را نفهمیده و بیشتر دوست داره فرزند خوبی برای پدرش باشه تا همسر خوبی برای شما.... با دعوا و تحقیر و قهر فقط اوضاع رو بدتر می کنید خانم... همسر شما نیاز داره بره پیش یک روانکاو، نه به خاطر داشتن مشکل حاد روانی بلکه جهت شناخت بیشتر خودش و تغییر مثبت شخصیتش در جهت بهبود زندگیش... شما هم به اندازه همسرت ناپخته هستی... زندگی با این بچه بازی ها پیش نمیره.... هیچگاه مشکلت با همسرت رو در جای دیگه بازگو نکن مخصوصا اگر خویشاوند نزدیکی مثل مادرت بیاد شوهرت رو نصیحت کنه، ممکنه همسرت چیزی نگفته اما با این کارت غرورش رو شکستی غیر مستقیم بهش گفتی تو عرضه حل مشکلو ندری لااقل به حرف مادرم گوش کن... قهرت و تحقیر همسرت اشتباه بود با برگشتت بخشیشو جبران کردی .... الان یکیتون باید این حالت رو کات کنه و پا پیش بزاره برای صحبت کردن... اشکالی هم نداره شما پا پیش بزاری... گفتگو کنید اما گفتگوی موثر توام با همدلی و شنیدن فعال ...
    وظیفه ما در روابطمون مخصوصا روابط بین زوجین تغییر دیگری نیست، وظیفه ما ایفای تاثیر مثبت در روابط در قالب تحول خویشتن هست... قدم اول پذیرش همسرت هست همونجوری که هست.. اون باید این رو حس کنه که با تمام مشکلاتش شما دوستش دارید بهش توجه می کنید و در یک کلام از سوی شما پذیرش شده... وقتی حس کرد پذیرش شده اونوقت ممکنه انگیزه برای تغییر درش ایجاد بشه...
    در ابتدای پاراگراف قبلی گفتم تحول خویشتن، بله عزیز شما هم باید خودت و نگرشت به زندگی رو تغییر بدی باید سعی کنی خودت رو متحول کنی اونوقت ممکنه انگیزه ای برای تغییر در همسرت هم ایجاد بشه..
    موفق باشی
    ویرایش توسط اسیر سرنوشت : پنجشنبه 23 فروردین 97 در ساعت 02:28

  2. 3 کاربر از پست مفید اسیر سرنوشت تشکرکرده اند .

    *مونا* (جمعه 24 فروردین 97), deljoo_deltang (جمعه 24 فروردین 97), tavalode arezoo (پنجشنبه 23 فروردین 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.