به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 آبان 01 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1394-3-19
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    10,609
    سطح
    68
    Points: 10,609, Level: 68
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 241
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    241

    تشکرشده 267 در 138 پست

    Rep Power
    58
    Array
    ممنونم که برام نوشتین

    تولد آرزوی عزیز ممنون که برام نوشتی من کاری جز برگشتنم نکردم اما برام خیلی سخت بود که خودم برگشتم تازه جلو شوهرخواهرش پشت تلفن بهم میگه چرا برگشتی

    سام بادی عزیز ممنون که برام نوشتی من میدونم که منم مشکلاتی دارم اما ایشونم بی تقصیر نیست اینکه مسافرت اومده با خانواده من چون خانوادم و مادرم باهاش خیلی صمیمی اند اتفاقا در مسافرت خیلی کارها کرد که به من زهر مار کنه اما من ندیده گرفتم مثلا من قبل راه افتادن به مامانم گفتم مهر برداشتین برای نماز ؟من داخل بودم و اونها بیرون مامانم میگه جلو همه گفته از کی تا حالا مسلمون شده...
    کلا سعیش در ضایع کردن من هست و خراب کردنم.من کنار دریا بودیم گوشیمو دادم یه خانم از جمعمون عکس بگیره پاشد رفت از جمع و عکس ننداخت.
    خیلی رفتارها کرد تا لجم در بیاد و صدام در بیاد اما اعتنا نکردم.

    ممنون رها و تنها ی عزیز که تشکر که برام نوشتی من کار باغداری بلد نیستم و بلدم بودم وظیفه من نبود برم.اینکه همسرم هزینه های زندگی رو میده به عنوان یه مرد جزو وظایفش هست.

    هپی گیرل عزیز تشکر که برام نوشتی . من فقط دوست داشتم منو جلو همه انقدر خورد نمی کرد که خودم برگردم و الانم باهام با سردی برخورد کنه.

    دوستان عزیز من یه مدت بهش خوبی کردم و خوب شدیم باهم.تا وقتی خوبیم که من بذارم هرکاری دلش می خواد بکنه و اعتراض نکنم. من نمی تونم.
    من نمی تونم خوب مطلق باشم.
    درد من کمک به پدرش. و بقیه نیست درد من منفعل بودن همسرم هست که خیلی خودش رو جلو دیگران کم ارزش می کنه چه خانواده من چه خانواده خودش
    درد من سرد بودنش هست .اینکه می خواد نشون بده من رو تحویل نمی گیره.
    دررد من پنهانکاری و درووغ گفتناش هست حیله گر بودنش هست مظلوم نما بودنش هست
    درد من اینه که موقع قهر هر تصمیم مهمی رو بخواد می گیره و بعد آشتی میگه قهر بودیم و نگفتمت.خب بذار آشتی کنیم بعد تصمیمات مهم بگیر.

    درد من اینه به همه بله چشمه. به من مسخره کردن و خراب کردنم.

    درد من اینه که یه کاری بخواد بکنه اول پدرش و خانوادش در جریانن بعد من.
    تمام مسائلمون رو میگه بهشون.
    امروز مامانم زنگ زدن برای طلاق گرفتن من استخاره گرفتن خیلی بد اومده ولی اومده که خیلی کلک بازه.و دقیقا درسته کلک باز هست

    جلو همه خودشو خوب نشون میده و مظلوم ولی خدا میدونه من رو چطور عصبی می کنه.من کاسه شکستم چون داریم بحث می کنیم با خیال راحت و بی اهمیت آجیل
    ریخته و می خورد.
    زن برادرش از خونه قهر کرده بود و برادرش خیلی بی قراری می کرد.اون به فکر برگردوندن زنش بود اما همسرم بهش می گفت اعتنا نکن تا برگرده برو حساب مشترکتون رو خالی کن و این چیزارو یادش میداد.اینجور آدمیه
    برای ادامه هیچ اعتمادی بهش ندارم.هر روز یه پنهونکاریه جدید برام رو میشه.

    بدجور توی برزخم برام دعا کنید
    ویرایش توسط *مونا* : پنجشنبه 23 فروردین 97 در ساعت 00:57

  2. کاربر روبرو از پست مفید *مونا* تشکرکرده است .

    زن ایرانی (پنجشنبه 23 فروردین 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.