سلام من هم با arah موافقم ما هم اين رسم رو داشتيم اما حدود 15 سال پيش كه خواهرم ازدواج كرد حاضر نشد اين رسمو اجرا كنه و بهتره بدونيد ديگه اين رسم تو خانواده به كل قطع شد و دعاش موند براي خواهرم .
بالاخره بايد يك نفر شروع كننده قطع يك رسم غلط باشه چه بهتر كه شما باشيد و بقيه شما رو دعا كنند
موفق و پيروز باشيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)