ممنون از نظراتتون
در مورد بیان طلاقم از همون اول من چندین جا خونده بودم که از ابتدا نگین چون طرف ذهنیتش نسبت به شما عوض می شه و شاید اصلا نخواد بقیه ویژگی های خوبتون رو ببینه
به همین دلیل گذاشتم و اخر سر بیان کردم
حقیقتا دارم به این فکر می کنم چرا باید در مورد کسی که برای من ارزش قائل نشد ، ارزش قائل بشم و به خاطرش ناراحت بشم ؟؟؟
من حقیقتا می گم با اینکه شرایط کار اقماری شرایط کاری بسیار سختی هست چه برای کسی که شاغل هست و چه برای کسی که همسر این افراد هست
من زندگی خواهرم رو دیدم و تا حدودی با این شرایط اشنا هستم البته نکته مثبت خواهر من اینه که پیش ما زندگی می کنه
من شرایط این چنین زندگی رو اون هم به دور از خانواده خودم قبول کردم
ولی ایشون سختی مسیر رو اونم برا ی مدت محدود برای خودش رو نخواست و گفت من نمی تونم تحمل کنم
پس در نتیجه فکر کردن به کسی که من رو قبول نکرده کاره اشتباهیه








علاقه مندی ها (Bookmarks)