سلام
شما تو دلتون (آگاهانه یا ناآگاهانه) خیلی علاقه مند شده و امیدواری هم به خودتون داده بودید وگرنه این مورد هم یک مورد معمولی بوده. خواستگاری شما که فقط در حد آشنائی بوده وگرنه خیلی هم تا مجلس عروسی هم میروند و بهم میخوره. پس اون ها چی باید بگند.
گله از خداوند هم از نوعی که شما دارید، چرا به ظاهر همه چی خوب و موفقیت آمیز و ایده آل است ولی یهو بهم می ریزه؟. چرا اول امید میدی و بعد نا امید می کنی؟... این مسائل برای همه بصورت های مختلف پیش میاد. شاید بخشی از اون ها امتحان باشه، بخش دیگه ای سیر طبیعی وقایع ...
فکر کنم ببهتر باشه دعا کنیم خدا ما رو بیشتر از طاقت مون آزمایش نکنه![]()







... این مسائل برای همه بصورت های مختلف پیش میاد. شاید بخشی از اون ها امتحان باشه، بخش دیگه ای سیر طبیعی وقایع ...

علاقه مندی ها (Bookmarks)