سلام بشما
وقتی یک مرد میشینه و تمام ماجرای خودش رو بیان میکنه... وقتی از خودش برای شما میگه .. یعنی غیر مستقیم بهتون میفهمونه خانم فلانی شما هم با من صادق باش و همه چیز رو بیان کن، دقیقا همین حالا.
بشخصه فکر میکنم بزرگترین علت کناره گیری ایشون همین هست.(البته مسافتم دخیل بوده)
هر وقت که موقعیت ازدواج برای شما پیش میاد همون ابتدا یه بیوگرافی مختصر از خودتون بدین، حرفی رو که میدونین مهم هست رو بگین.(طرف اگر دوست داشته باشه و از نظرش مهم نباشه همون لحظه تصمیمشو میگیره)
حالا خداروشکر خیلی زود بیان کردن و شما ضربه ی عاطفی چندانی نخوردین... اما اگر جلو میرفتین و نمیشد بیان کنین و به تعویق میفتاد اون طرف حس میکرد نیتی از نگفتن این ماجرا دارین.
درهر حال از خدا برای شما یک زندگی عاشقانه و طولانی رو با یک فرد خوب خواستارم









علاقه مندی ها (Bookmarks)