سلامی دوباره
من نمیتونم از اینجا نظر قطعی بدهم
ولی ممکن خانوم شما در بازی زن سرد مزاج گیر کردند
ان هم بخاطر دریافت نوازش بیشتر از جانب شما
شایدم والد گریزی
شایدم مهار مهم نباش
شایدم مهار بچه نباش
شایدم مهار بزرگ نباش
شایدم مهار نادیده گرفتن
باید بررسی بشود و ریشه پیدا شود
اگر ریشه پیدا نشود با اینکه قرص مصرف کنند ممکن هر روز حالشون بد تر بشه و دوز دارو هر روز افزایش پیدا کند یا به محض قطع دارو دورباره از اول شود
خانوم شما بیشتر به به یک روانکاو حاذق احتیاج دارن تا روانپزشک








علاقه مندی ها (Bookmarks)