این یه تز جدید که دارم میدم بازی گفتم یا نگفتم
در این بازی مهم کار ویا نکردن کار نیست بلکه یه جورایی اتو گرفتن است
بازی من خوبم تو بدی
شبیه بازی حالا گیرت اوردم پدر..... البته ببخشید این اسم بازی هست
حالا چی کار کنیم
اینهمه خشم از فردی از کجا میاد؟
احتمال خیلییییییییییییییی زیاد مهار نادیده گرفته شدن ما واقعیت به صورت واقعی نمیبنیم بلکه تحریفش میکنیم به سمت خودمون
ما فقط بدیهای طرف میبینیم و یادمون میاد در اون لحظه
شاید پشت این حرفا طرحواره بدبینی خوابیده
می خواد امتیاز بگیره که بعدا با خودش بگه دیدی دیگران قابل اطمینان نیستن
دیدی همه می خوان اذیتت کنن
دیدی درست فکر می کردی
و از این جهت اعتماد بنفس کاذب میگیره
از راه صحیح اعتماد بنفس تغذیه نمیکنه
گاهی وقتها وجود طرحواره ها صرفا برای اعتماد بنفس است و الا خودشم میدونه اینگونه نیست
به احتمال خیلی زیاد این شخصیت بسیار تحقیر شده یا میشه یا خودش حقیر میدونه







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)