به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 19 از 32 نخستنخست ... 91011121314151617181920212223242526272829 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 181 تا 190 , از مجموع 314
  1. #181
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    مدیر محترم فصل دوم هر شخصی که انشالله خواهند بود
    ضمن تشکر از قبول زحمت ، خواهشمندم این پست را در تاپیک صندلی داغ قرار دهید


    از خانم پاییزه ، دوست خوب و مهربان که در فصل 1 ، خیلی کمکم کردند و همکاری و انعطاف زیادی داشتند
    تشکر ویژه دارم .


    آقای باغبان خیلی اذیتتون کردم و خیلی کمک فرمودید ، ببخشید و ممنونم .
    آقای محمدرضا164 از اینکه این مسئولیت رو به من سپردید و اعتماد کردید ممنونم .


    سالها و روزهای خوشی داشته باشید انشالله .




    دوستان این نوبت از صندلی داغ کمی طولانی شده و تا حدی خلاف قوانین و اهداف همدردی می باشد
    و عزیزان دیگری که مایل به شرکت باشند انشاءالله صندلی سری های بعد ، خیلی ببخشید .


    .................................................. .................................................. ..................................................
    آغاز فصل دوم از سری سیزدهم
    .................................................. .................................................. ..................................................


    چهارشنبه 15 فروردین به مدت سه روز


    خانم پاییزه
    مجری : خانم مریم 123




    شنبه 18 فروردین به مدت سه روز


    خانم مریم 123
    مجری : خانم صبا




    سه شنبه 21 فروردین به مدت سه روز


    آقایsia518
    مجری : آقای محمد.رضا164


    .................................................. .................................................. ..................................................
    جمعه 24 فروردین = تنفس
    .................................................. .................................................. ..................................................


    شنبه 25 فروردین به مدت سه روز


    آقای mohamad.reza164




    سه شنبه 28 فروردین به مدت سه روز


    خانم عشق آفرین




    جمعه 31 فروردین به مدت سه روز


    آقای اثر راشمون




    دوشنبه 3 اردیبهشت به مدت سه روز


    خانم sahar66
    .................................................. .................................................. ..................................................
    پایان سری سیزدهم
    .................................................. .................................................. ..................................................

    مثلا داشتم توی پشت صحنه میذاشتم این پستو ..
    اشکالی نداره دیگه زحمت پاک کردنشو به مدیران نمیدم ، دیگه همینجا بمونه دیگه ..
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !


    ویرایش توسط گیسو کمند : سه شنبه 22 اسفند 96 در ساعت 10:51

  2. 10 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 22 اسفند 96), miss seven (چهارشنبه 23 اسفند 96), mohamad.reza164 (سه شنبه 22 اسفند 96), paiize (چهارشنبه 23 اسفند 96), sahar.66 (چهارشنبه 23 اسفند 96), sia518 (چهارشنبه 15 فروردین 97), اثر راشومون (شنبه 26 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 23 اسفند 96), عشق آفرین (پنجشنبه 16 فروردین 97), صبا_2009 (چهارشنبه 23 اسفند 96)

  3. #182
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام

    تشکر ویژه از مدیریت محترم صندلی داغ سری سیزدهم، فصل اول.
    بی شک یکی از بهترین و خلاقانه ترین اجرا هارو داشتین.
    مطمئنم همه دوستان هم بر این باور هستند.

    تشکر.
    _____________


  4. 8 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 22 اسفند 96), miss seven (چهارشنبه 23 اسفند 96), paiize (چهارشنبه 23 اسفند 96), sia518 (چهارشنبه 15 فروردین 97), گیسو کمند (چهارشنبه 23 اسفند 96), باغبان (چهارشنبه 23 اسفند 96), عشق آفرین (پنجشنبه 16 فروردین 97), صبا_2009 (سه شنبه 22 اسفند 96)

  5. #183
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    با سلام و درود خدمت همه دوستان خوب همدردی.


    برگزاری دوره دوم صندلی داغ خیلی سخته چرا؟

    چون جا پای مدیری باید گذاشت که در دور قبل اکثریت غریب به اتفاق دوستان رضایت کامل از ایشان داشتند.

    -----------------------------------

    از فردا دور دوم سری سیزدهم صندلی داغ آغاز میگردد،

    اولین شرکت کننده : mohamad.reza164


  6. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 14 فروردین 97), paiize (چهارشنبه 15 فروردین 97), باغبان (چهارشنبه 15 فروردین 97), عشق آفرین (پنجشنبه 16 فروردین 97), صبا_2009 (سه شنبه 14 فروردین 97)

  7. #184
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام و عرض احترام آقای محمدرضا

    سؤالات من :

    1 - زمانیکه شخصی یک داستان مینویسد و شما میخوانید میتوانید متوجه روحیات شخص بشوید ؟ برامون مثال میزنید از چند نمونه داستان که خوندید و متوجه روحیات فرد شده اید.

    2- چرا اغلب سؤالات صندلی داغ که از دیگران میپرسید داستان نویسی هست؟
    3- تا حالا شده هدفی بزرگ در زندگیتون داشته باشین و بهش رسیده باشین ؟ چگونه؟
    4- اگه یه قدرت ماورای طبیعی می تونستید داشته باشید ، چی بود و چرا ؟
    5-چه عاملی باعث میشه به طرف شخصی جذب بشید؟ ( مثلا خوشتون بیاد ازش خیلی )
    6-
    مهمترین معیارهایی که فکر میکنید توی ازدواج موفق تأثیرگذار هستند چیه؟
    7- داستان فرشته ی بی نشان میتونه زندگینامه ی آقای باغبان باشه ؟
    8- چقدر به دعا اعتقاد دارین ؟ چه دعاهایی در زندگیتون معجزه کرده که خوندین ؟ به ما هم بگین .
    9- یک نصیحت و یا پیشنهادی به من که در زندگی به کارم بیاید.

    فعلا سؤال هایم همین ها بود اگر دوباره به ذهنم رسید حتما میام میگم با اینکه میدونم خلاف قوانینه .خخخخخ

    ان شاءالله همیشه سلامت و تندرست باشین و خدا در زندگی همیشه شما را در مسیر درست هدایت کند و عمیقا احساس آرامش داشته باشین


  8. 4 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    sahar.66 (سه شنبه 14 فروردین 97), گیسو کمند (چهارشنبه 15 فروردین 97), باغبان (چهارشنبه 15 فروردین 97), عشق آفرین (پنجشنبه 16 فروردین 97)

  9. #185
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام و عرض احترام آقای محمدرضا

    سلام و عرض ادب

    سؤالات من :

    1 - زمانیکه شخصی یک داستان مینویسد و شما میخوانید میتوانید متوجه روحیات شخص بشوید ؟ برامون مثال میزنید از چند نمونه داستان که خوندید و متوجه روحیات فرد شده اید.

    بسته به نویسنده اش داره، داستان نویس اگر داستان دلش و یا خودش رو بنویسه، شاید بشه فهمید، ولی اگر داستان نویس پیشه و کسبش باشه، خیلی سخته.

    مثلا داستان شازده کوچولو، ایا میشه از نویسنده داستان فهمید که چه آدم مهربون، ساده و خوش قلبی بوده؟


    2- چرا اغلب سؤالات صندلی داغ که از دیگران میپرسید داستان نویسی هست؟

    اغلب که نبوده، یکی دو بار این کار رو کردم.

    به نظرم یک داستان، روی یک خط زمانی حرکت میکنه. ابتدا و انتها داره و در میان راه بالا و پایین داره، مثل زندگی.


    3- تا حالا شده هدفی بزرگ در زندگیتون داشته باشین و بهش رسیده باشین ؟ چگونه؟

    نه تا حالا نشده به معنای واقعی هدف تعیین کنم و برای رسیدن بهش حرکت کنم، ولی خوب برنامه و چیز هایی بوده که تعیین کردم و نمیدونستم اسمش هدفه. و بهش رسیدم یا در میانه راه شکست خوردم

    تازه یه مدتی کوتاهی هست که فهمیدم هدف چیه

    4- اگه یه قدرت ماورای طبیعی می تونستید داشته باشید ، چی بود و چرا ؟

    قدرت ماورائی رو نمیدونم چی تعبیر میکیند، اگر منظور قدرتی هست که پا تو کفش خدا نکنیم و از انسان های عادی فراتر باشه، دوست دار به علمی دست پیدا کنم تا معنای علوم دیگر رو بفهمم.

    5-چه عاملی باعث میشه به طرف شخصی جذب بشید؟ ( مثلا خوشتون بیاد ازش خیلی )

    سادگی

    6-
    مهمترین معیارهایی که فکر میکنید توی ازدواج موفق تأثیرگذار هستند چیه؟

    از نظر من، کفویت و احترام طرفین

    7- داستان فرشته ی بی نشان میتونه زندگینامه ی آقای باغبان باشه ؟

    اگر با داستان همراهی کنید متوجه خواهید شد، من باغبان رو زیاد زیاد زیاد که نمیشناسم، ولی هر باغبانی، میتونه جز دایره داستان قرار بگیره، شاید شما هم باشید.


    8- چقدر به دعا اعتقاد دارین ؟ چه دعاهایی در زندگیتون معجزه کرده که خوندین ؟ به ما هم بگین .

    مناجات یا دعا؟

    فلسفه دعا برای من، حکم آرامش رو داره، تو نوع دعا هام متوجه میشم چقدر از زندگی میفهمم و چقدر رشد کردم. دعای پارسالم با الانم فرق داره.

    9- یک نصیحت و یا پیشنهادی به من که در زندگی به کارم بیاید.

    من در حدی نیستم که نصیحت کنم ( یعنی اینو تازه فهمیدم، چون تا چند وقت پیش راحت نقد میکردم و راحت نصیحت) ولی چیزی که از همدردی و دوستانش یاد گرفتم، همون سوال سه هست. هدفتون چیه؟

    فعلا سؤال هایم همین ها بود اگر دوباره به ذهنم رسید حتما میام میگم با اینکه میدونم خلاف قوانینه .خخخخخ

    خواهش میکنم ممنون از شما


    ان شاءالله همیشه سلامت و تندرست باشین و خدا در زندگی همیشه شما را در مسیر درست هدایت کند و عمیقا احساس آرامش داشته باشین
    سپاس
    .

    ویرایش توسط mohamad.reza164 : چهارشنبه 15 فروردین 97 در ساعت 10:20

  10. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 15 فروردین 97), گیسو کمند (چهارشنبه 15 فروردین 97), باغبان (چهارشنبه 15 فروردین 97), عشق آفرین (پنجشنبه 16 فروردین 97), صبا_2009 (چهارشنبه 15 فروردین 97)

  11. #186
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام به دوستان
    ضمن تشکرازجناب محمدرضا برای تغییر برنامه من به دلیل کمبودزمان یک سوال میپرسم ازشما

    جناب محمدرضا چقدرخداروشناختید؟چقدرازظر ف وجودتون ازشناخت ومعرفت خداپرشده؟گنجایش این ظرف وجودی تون چقدره؟چقدرتلاش کردید برای تحقق این مهم؟

    ممنون ازپاسخگوییتون
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  12. 6 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 16 فروردین 97), mohamad.reza164 (چهارشنبه 15 فروردین 97), گیسو کمند (چهارشنبه 15 فروردین 97), باغبان (چهارشنبه 15 فروردین 97), عشق آفرین (پنجشنبه 16 فروردین 97), صبا_2009 (چهارشنبه 15 فروردین 97)

  13. #187
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    سلام به دوستان
    ضمن تشکرازجناب محمدرضا برای تغییر برنامه من به دلیل کمبودزمان یک سوال میپرسم ازشما

    سلام ممنون

    جناب محمدرضا چقدرخداروشناختید؟چقدرازظر ف وجودتون ازشناخت ومعرفت خداپرشده؟گنجایش این ظرف وجودی تون چقدره؟چقدرتلاش کردید برای تحقق این مهم؟

    شناخت خدا یه فرآیند مستمر و خیلی عمیقه. که وابسته به ظرفیت و فهم آدم هاست ، شناخت من از خدا با شناخت یه عارف خیلی فرق داره.

    هر چقدر فهم ما بیشتر بشه و علاقه به این مسیر وجود داشته باشه، شناخت ما از وجوه خداشناسی بیشتر میشه. ولی باز خیلی خیلی ناقصه.

    ظرف من از شناخت خدا پر از خالیه. قبل از خداشناسی باید خودم و جهان پیرامون خودم را بشناسم که تو این زمینه هنوز اول راهم.

    خوبیش اینه که قضیه خیلی در عین اینکه خیلی پیچیده باشه به نظرم در بطن اش خیلی ساده است.

    اخیرا تلاشم بیشتر شده و خیلی مسیر جذابی هست.

    ساقی از این عالم واهی رهایم کن، رهایم کن.
    نمی­خواهم در این عالم بمانم،
    بیا از این تن آلوده و غمگین جدایم کن، جدایم کن.

    تورا اینجا، به صدها رنگ می­جویند.
    تورا با حیله و نیرنگ می­جویند.
    تورا با نیزه­ها در جنگ می­جویند.
    تو را اینجا، به گرد سنگ می­جویند.

    تو جان می­بخشی و اینجا،
    به فتوای تو می­گیرند، جان از ما!
    نمی­دانم کیم من؟
    آدمم، روحم، خدایم یا که شیطانم؟
    تو با خود آشنایم کن.

    اگر روح خداوندی،
    دمیده در روان آدم و حوا،
    پس ای مردم، خدا اینجاست.
    خدا در قلب انسانهاست.
    به خود آ، تا که دریابی،
    خدا در خویشتن پیداست.



    ممنون ازپاسخگوییتون

    ممنون
    .


  14. 6 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 16 فروردین 97), paiize (شنبه 18 فروردین 97), گیسو کمند (پنجشنبه 16 فروردین 97), باغبان (چهارشنبه 15 فروردین 97), عشق آفرین (پنجشنبه 16 فروردین 97), صبا_2009 (چهارشنبه 15 فروردین 97)

  15. #188
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام آقای محمدرضا164
    ممنونم که به سوالات من پاسخ میدهید ؛

    1 - خاطره ای از کودکی که فراموش نمیکنید .
    با توجه به استعداد شما در داستان نویسی ، اگر مثلا 2تا خاطره بود ، هر دو را بنویسید .

    2 - دوست داشتید معلم بودید یا بشوید ؟ معلم در روستا چهطور ؟ با همسرتان و پدر و مادرتان و ایشان هم معلم باشند؟
    کلا براتون رویای شیرینی هست ؟
    به نظرتان محمدرضا164 اگر معلم بود چه تغییری میتوانست در آینده یا شخصیت یا اعتقادات و.. دانش آموزانش بگذارد ؟

    3 - سال 94 از شما پرسیده بودند که : محمد رضا 164 سال 94 را قبول داری ؟
    پاسخ شما :" آره چون خیلی نسبت به محمدرضا 93 پیشرفت کرده تو زندگی. ولی ای کاش تو مسیر کاریش همون محمد رضا 93 بود . "

    سومال ما : از سال 94 تا حالا چهطور ؟ بازم مسیر کاری 93 بهتر بود ؟ در هر حالت چرا ؟

    4 - سوال شده بود : دو تا از حسرتهای بزرگ زندگیتون ؟
    پاسخ شما : " من حسرت زیادی نداشتم تو زندگی . یعنی خانواده ام طوری من رو تربیت کردند که با وجود اینکه خیلی از لحاظ امکانات و غیره از اطرافیانمون ممکنه پایین تر باشیم ولی هیچ وقت حسرت نخوردم.
    ولی حسرت سه تا چیز رو نمی تونم نخورم:
    1- چرا نتونستم زودتر به کتاب خوندن روی بیاورم
    2- نداشتن دوست صمیمی
    3- کمک نکردن به مادرم اونطور که لایق اش هست. "


    سوال ما :

    1 - آیا با کتاب میشه پخته شد ؟ در واقع یه انسان 25 ساله با تجربه کار و معاشرت و مردم شناس که زندگی رو بلده ،
    یا یه انسان 25 ساله که خیلی کتاب خونده و به مفاهیمش مسلطه ولی به نیمی از اون تجربه ها رسیده ؟

    2 - الان دوست صمیمی دارید ؟ فکر میکنید چرا اون موقع نداشتید ؟ هنوزم بابتش ناراحتید یا حل شد ؟

    3 - کمک به مادر یعنی چی ؟ به چه منظور ( برای وجدان خودمون یا آرامش مادر )

    الف -
    بهترین کمک این نیست که خوشبختیمون رو با مادرمون تقسیم کنیم ، یعنی ما بریم خوشبخت بشیم و او رو هم سهیم کنیم ؟
    کنارش اگه مادر به کمکمون نیاز داره ( درمان و.. ) این کار رو میکنیم ، ولی کمک به روح و روان شاید مهمتره .

    ب : فرزندان بزرگ شدند ، پخته و موفق ، خیلی به والدین کمک میکنن ، اما مادر از درون ناراحته ، نمیتونه چهطور بیان کنه ، میگه شرمنده ام ،
    بچه ها منظور مادرو نمیفهمن ، جوواب میدن وظیفه مونه مامان ،
    مادر شام کتلت داره ، به دخترش که از صبح زحمتشو کشیده و حالا مادر رو رسونده ، خودش داره میره خونه اش ،
    مادر میگه بیا این کتلتها رو ببر که شام داشته باشی
    دختر میگه نه نمیبرم چون شما بدون شام میمونید
    و مادر همونطور توی ذهن خودش مدیون و شرمنده میمونه ، اینکه هیچ کمکی به بچه هاش نمیتونه بکنه ، حتی چند تا تیکه کتلت !

    این ظلم نیست ، که فقط بخواهیم کمک کنیم ؟ مادر اون شب بدون شام بمونه یا با همون خستگیش بذاریم شام بپزه بهتر نیست؟

    5 - سوال شده بود : مهم ترین معیارهای که برای زندگیت قرار دادی چیه؟
    پاسخ شما : "رضایت دوست اصلی "

    سوال ما : جنس این رضایت چگونه است و راه کسب آن که محمدرضا 164 امروز به این راه دست یافته ؟
    به راه کسب رضایت دست یافته ، کاری با اینکه رضایت حاصل شده نداریم .
    یعنی بیشتر در این است که خودمان مدیریت کنیم یا صرفا از طریق ماورالطبیعه بفهمیم که او راضی است .
    مثال : من سیب میخرم خودم میخورم به همه هم میدم ( نیت و مدیریت ) این میشه ، مدیریت خودم در راه رضایت خدا .
    من درگیر اینم که خدا راضیه من سیب بخرم . اجازه خدا برای خرید که من باهاش مخالفم .

    6 - جایی پاسخی دادید : " مادرم براش تعریف نشده زندگی بدون فرزند. نمیدونم بعد ما چیکار میخواد بکنه؟ "

    سوال ما : مگه با ازدواج قراره بین شما جدایی بیوافته یا قطع رابطه ؟ چرا ازدواج را مخل رابطه فرزند و مادری میدونید ؟
    چرا بیشتر به مادرتون اشاره داشتید در سوال و جوابها ، پدر چهطور ؟

    7 - خدا عمر با عزت و بیشتر مرگ با عزت بهمون بده ان شاالله ، در وصیتنامه تون نوشته بودید که :

    "اي كاش در زندگي اندكي هم به خودم بها داده بودم
    اي كاش نداي قلبم رو ميشنيدم."


    اون موقع ، چرا ؟ چرا بها ندادید ؟ ندای قلبتون چی بود ؟ چرا گوش ندادید ؟

    8 - به این سوال پله پله پاسخ دهید ، یعنی اول الف بدون در نظر گرفتن ب ، بعد ب ...

    الف - چرا یکسری مادران ایرانی به پسرانشون وابستگی زیاد دارند یعنی غالبا به یک پسر یا یکی از پسرهاشون هست نه همه ؟
    ب - این درسته که میخواهند خلاهایی که در رابطه با همسرانشون ایجاد شده پر کنند ؟

    ج- چرا یکسری مادران خلایی هم با همسر ندارند ولی بازم به یکی از پسرهاشون وابسته اند ؟

    د - مورد حادتر این مساله ، مردهای به اصطلاح "بچه نه نه " هستند ،
    ( که دیدیم خانمهایی در همدردی به دلیل این موضوع به مشکل خوردند ،
    بحث آقایونی که احترام و رضایت والدین رو مدنظر قرار میدند جداست
    فکر کنم منظورمو رسونده باشم .)
    چی باعث میشه یه مرد بچه نه نه بار بیاد ؟ یعنی بدون اجازه مادر آب نمیخوره و... ؟

    9 - سوال شده بود : بزرگترین نقطه ضعفتون؟
    پاسخ شما : " انفعال "

    سوال ما : الف - چقدر توانتسید از سال 94 تا کنون این موضوع را تعدیل نمایید ؟
    از وقتی عضو همدردی شدید چه خصوصیات منفی در شما تعدیل شده است ؟
    چه خصلت یا خصوصیات مثبتی به شما افزوده شده است ؟

    ب: جایی هم فرمودید : "
    من شخصيت منعطفي دارم.
    احتمالا درموارد معمولي و غير مهم كوتاه ميام ولي در موارد بسيار حساس و خطوط قرمز به هيچ عنوان كوتاه نميآم. "


    آیا انعطاف این نیست که گاهی دقیقا در همین موارد حساس دنبال تبصره و تغییر شرایط به نفع باشیم ؟

    مثال :

    نوشتید :
    "
    طلاق یک شکست محسوب میشه ،
    اين شكست باعث صدمات بدي به خانواده من ميشه "


    اگر شخص شکست خورده یا مطلقه با این شرایط خوب کنار بیاد و حتی بهتر زندگی کنه و انتخاب بهتری داشته باشه
    بازم خانواده اش صدمات بدی میخورن ؟



    10 -
    چندین بار از شما سوالاتی شد که شما پاسخ دادید " بوووووووق "
    ولی......، صندلی شما داغ نشد ، اینجا کجاست ؟ صندلی داغ ! و قانونشه .

    مثل آقای امین که خیلی شیک به این سوال پاسخ دادند ، درسته شما مدیر هستید و پارتی دارید
    ولی طابع قانون هستید ،
    لذا آخرین باری که گریه کردید کی بود و چرا ؟ ( به جز موارد گریه برای خود خدا رو بفرمایید)

    ممنون از وقتی که گذاشتید .
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  16. 7 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 16 فروردین 97), mohamad.reza164 (پنجشنبه 16 فروردین 97), paiize (شنبه 18 فروردین 97), اثر راشومون (جمعه 17 فروردین 97), باغبان (پنجشنبه 16 فروردین 97), عشق آفرین (پنجشنبه 16 فروردین 97), صبا_2009 (پنجشنبه 16 فروردین 97)

  17. #189
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام و احترام خدمت آقا محمدرضا

    بدون مقدمه؛

    ۱. اگر دهه شصتی هستین، نسل دهه ی شصت رو کامل تعریف کنین.(
    ۱۰ نمره)

    ۲. فرض کنین یک دفتر و یک قلم دارین ... لطفا چند خطی بنویسین.(
    ۱۰نمره)

    «من الله توفیق»

    پ.ن


    آخر امتحانات برامون مینوشتن « من الله توفیق » دلم میخواست یکروزی ببینم مزش چیه و ببخشید که شما قربانی شدین.




    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد



  18. 8 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 16 فروردین 97), mohamad.reza164 (پنجشنبه 16 فروردین 97), paiize (شنبه 18 فروردین 97), گیسو کمند (پنجشنبه 16 فروردین 97), اثر راشومون (جمعه 17 فروردین 97), باغبان (پنجشنبه 16 فروردین 97), عشق آفرین (پنجشنبه 16 فروردین 97), صبا_2009 (پنجشنبه 16 فروردین 97)

  19. #190
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    سلام آقاى محمد رضا. پيشاپيش ممنونم به سوالات بنده پاسخ ميدين:


    1. لطفا جملات زير رو با بارزترين مشخصه اى كه بهش معروفيد يا در خودتون سراغ داريد كامل كنيد. با تشكر.


    من اونى هستم كه تو بچگى...


    من اونى هستم كه تو مدرسه....


    من اونى هستم كه تو خانواده....


    من اونى هستم كه ميون دوستام...


    من اونى هستم كه سر كار....


    من اونى هستم كه تو دانشگاه...


    من اونى هستم كه ازدواج كنم...


    من اونى هستم كه اگه بچه داشته باشم...


    من اونى هستم كه اگه پولدار باشم....


    من اونى هستم كه دوست داشتم/ دارم ....

    2. آيا كاراكتر مشهورى هست كه بهش احساس همزاد پندارى داشته باشيد يا متوجه شباهتى ميان خودتون و اون كاراكتر شده باشين؟ مثلا نقش بازيگر x در سريال y. يا اين شاعر، نويسنده يا ورزشكار ...


    3. موسيقى گوش ميدين؟ اگر بله ، بيشتر چه سبكى؟ به نظرتون موسيقى چه تاثيرى بر فرهنگ جامعه داره؟


    4. يه آهنگ كه ازش خاطره داريد و خوش حال ميشيم اگر مايل باشيد خاطره اش رو هم تعريف كنيد.


    مانا باشيد.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.
    ویرایش توسط عشق آفرین : پنجشنبه 16 فروردین 97 در ساعت 15:01

  20. 5 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 16 فروردین 97), mohamad.reza164 (پنجشنبه 16 فروردین 97), paiize (شنبه 18 فروردین 97), اثر راشومون (جمعه 17 فروردین 97), باغبان (پنجشنبه 16 فروردین 97)


 
صفحه 19 از 32 نخستنخست ... 91011121314151617181920212223242526272829 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.