به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آذر 04 [ 21:28]
    تاریخ عضویت
    1396-9-12
    نوشته ها
    207
    امتیاز
    11,940
    سطح
    71
    Points: 11,940, Level: 71
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    434

    تشکرشده 437 در 149 پست

    Rep Power
    50
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستیلا نمایش پست ها
    اگه به هردلیلی بهم نزدیک شد بهش بگم دوست ندارم الان کاری که با گوشیم انجام میدم رو ببینی.دروغ نگفتم و واقعیتو هم نگفتم اما شوهرم اینجوری مطمینه که خانمش مساله ایی هست که دوست نداره اون ببینه.
    بالاخره کدومش؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستیلا نمایش پست ها
    از نظر من زن و شوهر مسایل خصوصی بینشون نیست.
    بالاخره مسئله خصوصی میشه بین زن و شوهر باشه یا نه؟!

    شما میخواید خودتون در جریان همه مسائل باشید ولی این حق رو برای همسرتون قائل نیستید. خب منم همینجوریم ولی دیگه قبول هم دارم اینجوریم یعنی میگم من مرد هستم اصلا تعصب دارم و قبول هم دارم در این مورد عادل نیستم. ولی شما میگین من عادلم زن و شوهر نباید هیچی بینشون باشه ولی من خودم حق دارم یه چیزهایی رو نگم چون شوهرم بهم اعتماد داره ولی شوهرم حق نداره مخفی کنه و باید حتما همه چیزو بهم بگه! این منصفانه نیست.

    اگر همسرتون بهتون بگه دوست ندارم الان کاری که با گوشی انجام میدم ببینی راضی میشید؟ اگر همین حرفی که خودتون بهش میزنید راضیتون میکنه بهش بگید دقیقا این جواب رو بهتون بده که خیالتون راحت بشه.
    اگرم راضی نمیشید بشینید فکر کنید چرا راضیتون نمیکنه؟ مگر همین حرف رو خودتون به همسرتون بزنید کافی نیست؟ برعکسش چرا کافی نیست؟


    منم اوایل گوشیمو دست زنم میدادم الان دیگه نمیدم. دلیلش هم رفتارها و حساسیت های خودشه. ولی همچنان به تعهداتم پایبندم. ربطی نداره کار خطایی بکنم. کلا یک خانم اینجا نمیتونه بیاد بگه من خصوصی وعمومی حرف نامربوط و بدی بهش زده باشم. رمزدار بودن گوشی مرد الزاما معنی خیانت یا عدم صداقت رو نمیده صدها دلیل مختلف میتونه داشته باشه. دقیقا همون چیزی که خودتون میفرمایید دروغ نمیخواد بگه راستشم نمیتونه بگه!

    همه زن و شوهرها خط قرمز دارن خانم ستیلا ولی شما از کجا انقدر مطمئنید که همسر شما داره خط قرمزهاتون رو رد میکنه؟ همسرتون اگر دنبال کار خلافی بود در جواب اینکه بهش گفتین چرا دروغ گفتی یه دروغ دیگه بهتون میگفت سکوت نمیکرد. شما در منگنه گذاشتینش ایشونم مجبور شده یه دروغی بگه ولی دوست هم نداشته اینکارو بکنه و بعدش سکوت کرده ادامه نداده. دست از سرش بردارین. بذارید به حال خودش باشه نه اون عذاب وجدان میگیره که به شما دروغ میگه نه شما ناراحت میشید که دروغ میشنوید. یه مسئله ای از سه ماه پیش رخ داده ایشونم مجبوره تنهایی اونو یدک بکشه به جای احتمال خیانت که انگار به صورت پیش فرض روی همه خانمها نصب شده میتونید این احتمال رو بدین که یه اتفاق ناخوشایند کاری براش پیش اومده و اونقدر شمارو دوست داره که نمیخواد با گفتنش در این وضعیت حاملگیتون ناراحتتون کنه. نمیتونه در یک موردی فعلا به هر دلیلی با شما شفاف صحبت کنه شما میتونید دوستیتون رو نشون بدین آرامش بهش بدین در صورت لزوم خودش بیاد براتون تعریف کنه دیگه به زور که نمیشه!
    چرا اینجوری فکر نمیکنید واقعا؟ هم خودتون و بچه تون آرامش میگیرید هم حس اعتماد و صمیمیت به همسرتون میتونید منتقل کنید.


    مسئله مهم دیگه هم اینه که این میزان محدودیت و کنترلگری شما همسرتون رو زده میکنه و بیشتر فراری میده. مردها از اینکه چک بشن شدیدا متنفرن. فرار میکنه چون براش راهی نذاشتین دیگه. شما مرتب دارید با این اخم و تخم ها به همسرتون پیام میدین که بهش اعتماد ندارین و به غرورش برمیخوره هم دارین آزادیشو که برای هر مردی خیلی مهمه محدود میکنید. ایشونم تنها راهی که پیدا کرده فرار و دروغ و سکوته که هیچ کدوم رابطه ی شمارو نزدیک نمیکنه یعنی اگه یه روز از شدت عصبانیت گوشیشو بده دست شما بگه بشین هرچی دلت میخواد چک بکن شما باید جای خوشحال شدن ناراحت بشید چون یعنی دیگه ازتون قطع امید کرده. نذارید به اون مرحله برسه که فکر کنه صمیمیت و اعتماد بینتون هیچ ارزشی نداره. بهش فضا بدین خودش اگر چیز مهمی باشه میاد بهتون میگه به همسرتون اعتماد داشته باشید همونطور که میفرمایید ایشون به شما اعتماد داره.
    ویرایش توسط Amir A : چهارشنبه 15 فروردین 97 در ساعت 01:00

  2. 3 کاربر از پست مفید Amir A تشکرکرده اند .

    tavalode arezoo (چهارشنبه 15 فروردین 97), میس بیوتی (یکشنبه 26 فروردین 97), ستیلا (چهارشنبه 15 فروردین 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.