به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط chaplos نمایش پست ها
    میدونم حرف درستی نیست :| ولی خیلی رک میگم داره با یه زن حرف میزنه :| این چیزا تو ایران عادی شده دیگه بیشترش هم بخاطر بی فرهنگیه من الان یه جا کار میکنم 90 درصد همکارای مرد و مشتریای مردمون همینطورن هم زن دارن هم یکی دیگه رو حالا ممکنه فقط مجازی باشه ممکنه واقعی... حقیقت چرا دروغ بگم من بابام 48 سالشه الان نزدیک 2 3 ساله میدونم به یکی sms میده و فک میکنه نمیدونیم ولی من به شخصه میدونم ولی چیکار میشه کرد؟ :| مردای ایرانی خیلی بی جنبن :| اون اولا هم مامانم مشکوک شده بود هر وقت بحثش میشد بابام یه طوری از زیرش در میرفت یا دعوا راه مینداخت دف اخر دیگه خواست مامانم نفهمه گوشی رو زد زمین شکوند ( در این حد )... این حرفا رو هم بخاطر این زدم چون دیدم همه گفتن فک میکنی و این حرفا ولی ادم واقعیتو بدونه بهتر...
    کاربر گرامی
    چون پست مذکور ممکن است موجب بدبینی شود ، لازم است مطلبی را در این باره توضیح دهم
    ان شاالله خانم ستیلا هم دچار بدبینی نشود ،

    مردهای بدکاره با چه کسی هستند ؟ با مرد یا زن ؟ قطعا با زن بدکاره !
    پس آمار خانم ها و آقایان این کاره برابر است چه بسیار خانمها که اینجا بیان میدارند همسرشان با خانم متاهل در ارتباط است و امثالهم،
    اصلا به همین دلیل هم مردهای خائن ، به همسرانشان بدبین میشوند ،
    باید همه مردها به زنهاشون مشکوک شوند ?

    منتها کلا در مشکلات خانمها به خاطر روحیه نیاز به درد دل مشکلات را بیان میکنند ، مشاوره و...
    اما آقایان بیان نمی کنند ، در خصوص خیانت که مساله حیثیت شان است و ناموسشان !
    چه چیز را جار بزنند ؟
    مستقیم و بی سروصدا سراغ یک وکیل میروند و کار را تمام می کنند ،

    از طرف دیگر یک مرد اینکاره ، مثل خودش را که میبیند خودش را لو میدهد
    اما یک خانم اینگونه نیست .

    از طرفی متاسفانه هنجار شکنی مختص کشور ما نیست بلکه موضوع جهانی است .
    این درست نیست که ما شخصیت و عزت مرد ایرانی را بکوبیم .

    و درست نیست که خانم ستیلا دچار بدبینی شوند ، همانطور که خانمهای متشخص و اصیل با عزت زندگی می کنند ،
    مردان بسیاری نیز اینگونه اند .

    ستیلا برایت آرامشی به اندازه دریا آرزو دارم
    نوزاد تو به آرامش نیاز دارد و به امنیت .
    پس آرام باش و سرمایه گذاری ( پیشگیری ) کن .
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !


    ویرایش توسط گیسو کمند : سه شنبه 14 فروردین 97 در ساعت 17:05

  2. 3 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    Amir A (سه شنبه 14 فروردین 97), tavalode arezoo (سه شنبه 14 فروردین 97), ستیلا (سه شنبه 14 فروردین 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.