سلام خانم
اگر واقعا تصمیم خودتون رو گرفتین که این مسئله رو مجددا بیان کنید، به چندتا نکته زیر توجه کنید بعد:
1- چرا بهشت زیر پای مادران هست؟ چون به خاطر بچه اشون از خودشون میگذرند. حالا ممکنه بهتر باشه شما هم بخاطر حفظ روحیه و غیره حساسیت خودتون رو کم کنید
2- اگر خواستید بگید پست مدیر رو دوباره بخونید
3- قانون پل طلایی رو در نظر بگیرید.
این قانون میگه اگر پل پشت سر دشمنت رو خراب کنی و فقط 10 نفر از اونها مقابل قرار بگیرند، قدرت اون ده نفر دو چندان میشه چون راه برگشتی دیگه ندارند، ولی اگر پل های پشت سرشون رو خراب نکنی، قدرت اون ده نفر کلی به واسطه روحیه شکست و نفرات انداک نقلیل پیدا میکنه و شما هم هیچ آسیبی نمیبنید.
4- از موضع بالغ درونتون باهاش صحبت کنید و هدفتون این باشه که این موضوع حل بشه. شما از همین الان موضع کودک و والد گرفتین و یکی از اهدافتون قهر کردنه.
پس:
خیلی منطقی باهاش صحبت کنید، یه جوری صحبت کنید که بیاد به سمتتون و حرف زدن براش راحت باشه. مثلا: اگر مشکلش کمبود جنسی هست، شما چندتا بحث تو این زمینه راه بندازید که فکر کنه چقدر امنیت داره با شما تو این زمینه صحبت کنه. و این مورد رو برای مسائل دیگه می تونید تسری بدین.
از احساساتون بگید.
نگذارید فکر کنه امنیت و حریم خصوصی اش به خطر افتاده
احساس امن بودن بهش بدین
از درصد بالای موفقییت گفتگو و مذاکره صحبت کنید.
پل پشت سرش رو خراب نکنید( این موضوع رو نمیتونم باز کنم، ولی با توجه به شناختی که رو همسرتون دارید به این مسئله و اینکه چه موضوعی پل پشت سرش رو خراب میکنه فکر کنید.)
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)