خانم ستیلا اگر اینطور که خودتون توضیح دادید باشه
اینکه شما خودتون به موبایلش نزدیک نمیشید ، با آرامش برخورد میکنید و از راه درد دل ایشون رو متوجه اشتباهشون میکنید ..
در این مرحله نیاز هست اقدام دیگری انجام بدید
اقدام پیشگیری کننده
1 - به همسرتون خیلی جدی و مطمئن بفرمایید به خاطر یکسری فشار عصبی و استرس نیاز به مشاوره دارید
( یعنی تو مشکل نداری ، من نیاز به مشاوره دارم بخاطر فشار عصبی زایمان)
میتونید بفرمایید این توصیه پزشکتون هست و ضروریه ،
بعدش مشاور خودش به ایشون میفهماند که این فشار عصبی از کجا میاد
و اینکه فردا ان شاالله نوزادتون به دنیا بیاد ، همسرتون باید بیشتر همراهی کنه و توجیه مسائل بعد از بارداری .
از مشاورتون بخواهید ابتدا یک رب خودتون تنها صحبت کنید .
2- مادر یا خواهر همسرتون قدرت بیان خوبی دارند ؟
کسی که بزرگتر و دلسوز باشه و برای همسرتون قابل احترام و از درد دل کردن شما پیش ایشون هم ناراحت نشن ،
با یه همچین شخصی تماس بگیرید بیان منزلتون بهتون سر بزنن ، بهشون بگید نیاز دارید درد دل کنید ،
درد دل ، و نه گلایه
ایشون بعدش باید به همسرتون توضیح بدن که اومدن خونتون شما رو ببینن ولی متوجه ناراحتی شما شدن و
خلاصه باهاشون صحبت کنند .
آرامشتون رو حفظ کنید چون خدارو شکر همسر خوبی دارید و این مسائل توی همه زندگی ها اتفاق میوافته عزیزم ،
ولی دست روی دست نگذارید .
با خودتون اینطور فکر کنید که دارید برای زندگیتون سرمایه گذاری ( پیشگیری ) میکنید و خد رو شکر هنوز اتفاق خاصی نیوافتاده ،
اما این پیشگیری خیلی مهمه .
موفق باشید .









علاقه مندی ها (Bookmarks)