
نوشته اصلی توسط
ستیلا
دوستای مهربون بنظرتون اینکار درستی هست من برخوردم هربار با آرامش بوده فقط دوبار برخورد جدی کردم که چند روز قهر بودیم.اما الان تصمیم گرفتم که اگه دوباره شاهد این بودم که داره چت میکنه و من بهش نزدیک شدم و صفحه ی گوشیش رو قفل کرد با برخورد شدید روبرو بشه و اگه همون لحظه گوشیش و رمزشو بهم نگفت توی خونه نمونم و گوشیمو خاموش کنم.آخه شرایطم خیلی خاصه دو هفته دیگه بچمون بدنیا میاد و من هنوز نتوستم موضوع رو واسه خودم روشن کنم و این داره عذابم میده.توی شرایطی که من زایمان میکنم باید برم یه شهر دیگه و شوهرم کنارم نیست و باید بخاطر شغلش دوباره برگرده شهر خودم و من باید بخاطر دکتر رفتن توی شهر زایمان میکنم بمونم
علاقه مندی ها (Bookmarks)