نقل قول نوشته اصلی توسط tavalode arezoo نمایش پست ها
اگه اشتباه نکنم یه جایی توی همین تالارخوندم بالفرض که توی گوشیشون مدرکی دال برخیانت پیداکردی اون وقت میخوای چکارکنی؟!!اگه سفت ومحکم میخواهین جدابشین که هیچ ولی اگه یه درصد فکرمیکنی توی این زندگی به هر دلیلی میمونی تجسس نکن.فقط حد آخرش رو در نظر بگیرببین اگه اون اتفاق بیفته راه برخوردباهاش چیه؟
بعضی از اعضا توی بعضی از تاپیکها نظرات خیلی مفیدی میذارن من باخوندن تاپیکهای مختلف اعضا خیلی ازضعفهام رو پیداکردم درصورتیکه قبل از اون فکرنمیکردم هیچ جا اززندگیم کوتاهی کرده باشم.وقتی اون ضعفها پیداشد ریشه خیلی ازمسائل هم پیداشد خب بالطبع به دنبال رفعشون رفتم درنتیجه زندگیم هم تغییرعمده کرد.هنوزم توی خیلی از تاپیکها نکات جدیدی میبینم که مناسب زندگیمه ازشون نت برمیدارم.امیدوارم شماهم ریشه مشکل وراه برخورد باهاش رو یاد بگیرین
ممنون از لطف شما. دوست عزیز من زایمانم نزدیکه فرصتی ندارم.دلم میخواد هرچی زودتر این موضوع حل بشه.خیلی نگران هستم.
شوهرم خیانتکار نیست .مرد پاکی هست فقط تنها مشکلی که منو آزار میده همین چت کردن با گوشیش هست .