ممنونم از پاسختون
ببینیند آقا معین
برای خواستگاری قطعا اون خانواده یکسری شرایط رو میسنجن و سنجش هر خانواده با دیگری بستگی به نگرش های اونها داره.
شما هنوز با این دختر خانم صحبت نکردین و از معیارها، اخلاق، رفتار، ویژگی ها و ... بی خبر هستین و بالعکس.
ما نمیتونیم بگیم که اونها به چه چیز فکر میکنن و چه جوابی دارن یا چه زمان اطلاع میدن، اما لازم هست نکاتی رو خدمتتون عرض کنم.
برای ازدواج سن فردی که ازش خواستگاری میکنین رو بسنجین. ملاک شما این نباشه خیلی ها در سن ۱۹ سالگی ازدواج کردن! بلکه باید با توجه به جامعه ی امروز تصمیم گرفت. ۱۹ ساله امروز خواسته ها و توقعاتی دیگه داره و البته با توجه به سنش از یکسری آگاهی ها هم بی اطلاع هست...
زندگی مشترک یکسری نیازها رو میطلبه... و هر چه فرد بیشتر تجربه کسب کنه، مطالعه کنه و اصطلاحا بزرگتر بشه بهتر هست.
شما باید معیارهای خودتونو کنار هم بچنین و تأکیدتون روی اخلاق، رفتار، طرز تفکر، خانواده، اعتقادات و ... باشه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)