اصل روان سالم شماست
مثلا من اگر جای شما خانم بودم یک لحظه هم نمیتونستم دوام بیارم و سریع همان اول قطع می کردم چون روان خودم کشش ندارد
حتی اگر بچه های زیاد داشتم
معزرت میخوام ولی بهتره برید تیمارستان ها ببیند چند درصدشون بخاطر حضور یک زن دیگر اینگونه شده اند
همسری که خانمش اینگونه می کند خودش یقینا از نظر روانی بد تر از خانمشون هست
چون ملاک بیماری روانی و رفتار سالم داشتن نداشتن رفتار غلط بطوری که به خود و دیگران اسیب نزند
چه وقت ما به فردی میگیم نرمال وقتی در حالت معمول رفتاراش اسیب زا نباشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)