نقل قول نوشته اصلی توسط آیـدا نمایش پست ها
بالاخره بزرگ هست یا نیست؟

من نگفتم مشکلش بزرگیشه.
منظورم رو متوجه نشدی. مثلا خودم دماغم خیلی کوچیکه ولی یه مقدار کمی قوز داره. خب من هیچوقت ریسک نمیکنم اینو بدم دست جراح چون مطمئنم از اینم کوچیکتر میشه و شبیه شاخای اینستا میشم. چون هرچقدر هم به دکترا بگی کوچیکش نکن؛ میکنن. ولی اگه کمی بزرگتر بود و میدونستم بعد عمل اندازه الانش میشه؛ بلافاصله عملش میکردم.

حالا دماغ خودت رو نگاه کن. ببین اگه کوچیکتر از این بشه خیلی ضایع میشه؟ یعنی اونقدری سرمایه دماغی داری که اگه نصفش رو هم بردارن باز به قول خودت شکل بی‌فرهنگا نشی و هر کسی با یه نگاه نفهمه عمل کردی؟
اره باو بزرگه تا دلت بخواد :| ولی منظورم این بود مشکل من بزرگی نیست زیاد خیلی نافرمه مثل اینه خدا زمان افرینش من یه کپه خاک برداشته پرت کرده وسط صورتم :| ولی واقعا یه چیز بگم تو آینه زیاد دماغم مشکلی نداره ولی تو عکس خیلی نامیزون میشه :)) اگر رو دوربین باشه باید سریع بکوبم از اول بسازم :| ولی جدی خب واقعا دماغم خوب نیست و اخلاق ادمی همیشه طوریه دوست داره کامل و بهتر بشه منم همینطورم