سلام سحرجان.من 26 سالمه و شوهرم 31.ازدواج ما کاملا سنتی بود.ایشون شاغل ک من هم خانه دارم.من لیسانس دارم و اون دیپلم.رابطم با خانوادش خوب بود تا قبل بوجود امدن این تنشها.
منم بدون دلیل نیومدم خونه پدرم.دلیلش وابستگی اون ب پدرمادرش نبود.دلیلش بالاگرفتن جروبحث ها و دعواهامون تو مدت اخیر بود.
- - - Updated - - -
تکیه گاهم خدا هم اکنون آنلاین است.
عضو عادی آغازکننده
تکیه گاهم خدا آواتار ها
آخرین بازدید
امروز [ ۱۱:۳۷]
تاریخ عضویت
۱۳۹۷-۱-۱۱
نوشته ها
2
امتیاز
21
سطح
1
Points: 21, Level: 1
Level completed: 41%, Points required for next Level: 29
Overall activity: 8.0%
دستاوردها:
Tagger Second Class
تشکرها
0
تشکرشده 0 در 0 پست
Rep Power
0
Array
سلام سحرجان.من 26 سالمه و شوهرم 31.ازدواج ما کاملا سنتی بود.ایشون شاغل ک من هم خانه دارم.من لیسانس دارم و اون دیپلم.رابطم با خانوادش خوب بود تا قبل بوجود امدن این تنشها.
منم بدون دلیل نیومدم خونه پدرم.دلیلش وابستگی اون ب پدرمادرش نبود.دلیلش بالاگرفتن جروبحث ها و دعواهامون تو مدت اخیر بود.










علاقه مندی ها (Bookmarks)