به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 42 از 58 نخستنخست ... 21222323334353637383940414243444546474849505152 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 411 تا 420 , از مجموع 572
  1. #411
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط میشل نمایش پست ها
    چقدر احمق بودم که بهت اعتماد کردم. چقدر احمق بودم که دادمش دست تو! که فکر کردم مراقبشی...
    میشل جان تو احمق نبودی و نیستی ،
    میشه به جای درد دل با خدا ، بیایی با ما حرف بزنی ؟

    منتظرت میمونیم ...
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  2. 4 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    m.reza91 (چهارشنبه 16 اسفند 96), miss seven (پنجشنبه 17 اسفند 96), tavalode arezoo (چهارشنبه 16 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 06 فروردین 97)

  3. #412
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    حرفی نیست کمند، این زجره. زجرو نمی شه گفت، می شه کشید

    زجری که از ظلم ناشی میشه، مثل آهیه که از نهاد مظلوم برمیاد. گفتنی نیست، کشیدنیه

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  4. 4 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    m.reza91 (پنجشنبه 17 اسفند 96), miss seven (پنجشنبه 17 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 18 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 06 فروردین 97)

  5. #413
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط میشل نمایش پست ها
    حرفی نیست کمند، این زجره. زجرو نمی شه گفت، می شه کشید

    زجری که از ظلم ناشی میشه، مثل آهیه که از نهاد مظلوم برمیاد. گفتنی نیست، کشیدنیه
    وقتی زجر میکشیم که راهی نداریم، حس استیصال و بی چارگی میاد سراغمون. انگار که تو یه اتاق بی در و پنجره ای و این اتاق داره پر آب میشه.
    الان راهی نداری. یه راهی پیدا کن. راهی خوبه که همه سود ببینن. الان داری خودتو اذیت میکنی و خودت میدونی این درست نیست.

    یه راهی پیدا کن و دنبالش کن.

    اگه بیشتر از یه هفته است حس و حالت چیزیه که اینجا نوشتی؛ بیشتر از این تو خودت نگه ندار. حتما با یه نفر حرف بزن. این خودش یه راهه. سخت بروز میدی خودتو.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  6. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 17 اسفند 96), tavalode arezoo (پنجشنبه 17 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 18 اسفند 96), افسونگر (جمعه 18 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 06 فروردین 97)

  7. #414
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 خرداد 99 [ 03:22]
    تاریخ عضویت
    1394-7-18
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    5,563
    سطح
    48
    Points: 5,563, Level: 48
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 187
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 35 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خدایا خیلی وقته باهات حرف نزدم خیلیییییی
    میدونم خیلی بی چشم و روام وقتایی که حالم خوبه به همه چیت شک میکنم حتی بودنت و وقتایی که خسته م، تنهام و کسی رو ندارم یادت میفتم.
    امشب هم از این شبای خستگیه که منِ بی معرفتو آورده سمتت، خدایا خسته شدم از این همه دویدن ونرسیدن، ته هر راهی که توش پاگذاشتم به بن بست رسیدم درس کار عشق... آخر رسیدم سر نقطه اول، انگار نه انگار اون همه تلاش...انگار نه انگار اون همه انرژی...اون سالای عمرکه گذشت...
    بازم دارم نهایت تلاشمو میکنم بازم از صفر شروع کردم،خودت که داری میبینی، دستمو بگیر و کمکم کن

  8. 4 کاربر از پست مفید razieh181 تشکرکرده اند .

    mastanehh (دوشنبه 28 اسفند 96), miss seven (پنجشنبه 17 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 18 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 06 فروردین 97)

  9. #415
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    ویژه ی تنها "اوی" هستی:



    بالاخره رنگ و دایره گمشدگی را یافتم.

    رنگش سیاه

    ذاتش سیاه تر

    تعلق خاطرم را به سوی خارج از آن می برم، چون میخواهم، چون "اویی" هست که میدانم هست

    دیگر یافته ام چیستم، دوست دارم بدانمش که "کیست" و "چیست"

    او را میگویم، تنها "اوی" هستی

    یافته ام که چیستی ام را گم میکنم

    سنگی را نشانش گذاشتم که یادم بدارد، سیاه هه ها و گمگشتگی ها را.

    اعماقی دارد که هبوطش بسی سهل و عروجش مشکل.

    ای سنگ من، بمان و بمان و بمان ، بگو و بگو و بگو ، تلنگر و تلنگر و تلنگر، تا به وقتی که معرفتش را بیابم و حافظه ام را ننیازد ( نیاز نباشد)

    میدیدم که همه جا بودی، حست میکردم، با نشانه هایی محسوس، ولی دو چشم نابینا را چه بکار آید؟

    اینک عینکی را می بایم تا ببینمت، دو چندان تر از قبل

    توکلت علی الله.
    ---------------------------------------


  10. 4 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    mastanehh (دوشنبه 28 اسفند 96), miss seven (پنجشنبه 17 اسفند 96), گیسو کمند (جمعه 18 اسفند 96), باغبان (دوشنبه 06 فروردین 97)

  11. #416
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 شهریور 00 [ 17:32]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    7,864
    سطح
    59
    Points: 7,864, Level: 59
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 325 در 136 پست

    Rep Power
    45
    Array
    کجایی خدا. کجایی؟ انگار نیستی. این بود قرار ما؟ من که دارم تلاشمو میکنم. پس تو کجایی؟ یا نیستی یا اگه هستی خیلی بی انصافی. قلبم درد میکنه. حداقل به این بچه بی گناه رحم کن.

  12. 3 کاربر از پست مفید آنه ماری تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 07 فروردین 97), tavalode arezoo (شنبه 04 فروردین 97), باغبان (دوشنبه 06 فروردین 97)

  13. #417
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    الهی خودمو به تو میسپارم ... میدونم بالاتر از تو نیست.

    من در تمام موجودات عالم نقص دیدم و اشتراک تمام ما فانی بودن و نیازمند بودنمون به تو بود.

    خدایا من بالاتر از او ندیدم...

    زمانی که گستاخ شدم فریاد زدم .. شنوا بودی اما ساکت
    زمانی که گناهکار بودم .. بینا بودی اما ساکت
    زمانی که نالایق بودم و تو عطا کردی

    منجم ها بهتر میدونن و میفهمن وجود تو رو...
    زمانی که به میلیارها ستاره خیره میشن و حس میکنن ذره ای ناچیز در این گستردگی عظیم هستن.
    زمانی که عالم رو در احاطه ی سیاهی مطلق میبینن و سیاراتی سرد و داغ...

    زمانی که حساب مکنن و میبینن اگر خورشید فقط کمی نزدیکتر بود، یا فلان جرم آسمانی کمی مسیرش رو کج تر میکرد چه میشد...

    به وجود و قدرت تو پی میبرن.. این جهان زاییده ی اتفاقی بودن ها نیست ... این حسابگری از جهانی که فقط بشرش عقل داره و حتی از پس خودش هم بر نمیاد ... برآمده نیست..

    خدایا شما قلب منی

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد


    ویرایش توسط sahar.66 : یکشنبه 05 فروردین 97 در ساعت 00:07

  14. 2 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 07 فروردین 97), باغبان (دوشنبه 06 فروردین 97)

  15. #418
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    الهی

    همه مدتی آمدند و رفتند... مسافر بودند. هر انسانی و هر دارایی.

    آنچه که ماندگار بود تو بودی ...آنکه وفا کرد تو بودی
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد



  16. 2 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 07 فروردین 97), باغبان (دوشنبه 06 فروردین 97)

  17. #419
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    خدایا هیچکس انقد ناراحت نباشه که تورو یادش بره

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  18. 3 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 07 فروردین 97), الهه زیبایی ها (دوشنبه 06 فروردین 97), باغبان (سه شنبه 07 فروردین 97)

  19. #420
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 99 [ 06:10]
    تاریخ عضویت
    1396-1-02
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    1,874
    سطح
    25
    Points: 1,874, Level: 25
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad2012 نمایش پست ها
    خدایا هیچکس انقد ناراحت نباشه که تورو یادش بره

    خدایاااااااا خدای مهربون من... دارم با گریه مینویسم... به خودم قول داده بودم دیگه بهش پیام ندم.. اما بازم بهش پیام دادم.... بهش گفتم تحقیر شدم خیییبببییییییلی و دیگه میخوام جدا بشم ازت. و اونم جوابی نداد! خدای مهربون من... کاری کن یا مهرم به دلش برگرده و بیاد سمتم و همه آون روزای تلخ رو برام جبران کنه و براش جبران کنم. یا اینکه دیگه قلبم اروم بگیره و اگر دیگه ته خطیم.. مهرشو خاطراتش رو از تو قلب و فکر و همه وجودم بردار.. خیییبببییییییلی خیییبببییییییلی خیییبببییییییلی خیییبببییییییلی خیییبببییییییلی اذیتم. یه سال دستو پا زدم فقط تحقیر شدم.. دیگه نمیخوام تحقیر بشم. بهم کمک کن بتونم رهاش کنم یا بر میگرده و جبران میشه همه تلخی های این روزام. یا بر نمیگرده و قلبم رو خالی کن از عشقش....
    دوستان عاجزانه میخوام برا آرام شدنم دعا کنید ممنون
    ویرایش توسط ehsase97 : سه شنبه 07 فروردین 97 در ساعت 00:30

  20. 2 کاربر از پست مفید ehsase97 تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 07 فروردین 97), باغبان (سه شنبه 07 فروردین 97)


 
صفحه 42 از 58 نخستنخست ... 21222323334353637383940414243444546474849505152 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.