خدایا هیچکس انقد ناراحت نباشه که تورو یادش بره![]()
تشکرشده 792 در 312 پست
خدایا هیچکس انقد ناراحت نباشه که تورو یادش بره![]()
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
miss seven (سه شنبه 07 فروردین 97), الهه زیبایی ها (دوشنبه 06 فروردین 97), باغبان (سه شنبه 07 فروردین 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)