سلام
ایشون هم زبانی و هم عملی داره می گه من به پدر و مادرم به هیچ وجه نه نمی گم.
این موضوع هم چیزی نیست که به راحتی بشه تغییرش داد. چون یه حس خیلی عمیق و قدیمی و ریشه دار هست.
شما می خوای رابطه اش با پدر و مادرش از روی منطق و دو دو تا چهار تا باشه.
اگه پدرت فلان کار را کرد، بهمان کار را در ازاش بکن.
اما رابطه ی همسرت و والدینش (از طرف همسر شما) بیشتر از روی احساس هست.
حالا یا این را بپذیر و اینقد خودت و همسرت را عذاب نده و زندگیت را خراب نکن
یا سالی دو سه بار قهر کن و دعوا کن، ببین چطور می شه آخرش.
این رفتارهای شما هم کم کم باعث می شه ازت زده بشه (روی قرآن قسم بخور نرفتی باغ پدرت !!)
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)